Cumu lavatu grandi ghjucarii grossi?

I ghjucari sò amatu ùn solu per i zitelli, ma ancu per adulti. Comu tutti l'altri attributi tessili in a casa, anu bisognu di cura. Accumenu assai pulpe, è si sò attivamente ghjucatu da un zitellu, altri pezzulli sò possibbili. Ma avete bisognu à esvete i vostri ghjoculi preferiti per ùn spòglie, altri senza lacà è pene ùn pò micca evitari.

Cumu lavatu gransi ghjucarii in casa?

Se u ghjocu hè grande, ma ancu in una lavatrice , pudete pruvate lavallu cusì. Ma quì hè impurtante per sapè à quale tempura è di chì règimgiu per lavà i tissuti:

È ùn ti scurdate di sguassà u mecanicu musicale prima di lavare, altri u vostru ghjinuu ùn sarà più chjaru di cantà.

Cume a lavà gransi ghjucarii grossi chì ùn si sò micca incunate in a lavà o nantu à l'etichetta hè un segnu chì impedisce à fà? Hè necessariu di lavare manualmente in una larga bacinu o ancu in un bagnu. In questu casu, hè megliu per precinarà u materiale superiore è piglià l'embiu. Pudete desinfectate u pacchju in u frigorifico - fighjemu quì un qualchì ora, è tutti i pezzi muttivi moriri.

Piglia a tela superba in acqua calda, cun puleau dissolt in questu o un licitu speciale. Dopu à questu, avete bisognu à lavora, preferibile sottu un acqua corrente. Dopu lavà a "pelle", secare è struparà, anch'ellu torna aduprate u ghjocu è cunghjuntanu l'arraggiu.

Se ùn site micca sicuru chì vi puderà purtà u ghjocu in a so forma uriginale, hè megliu micca ripiglià, ma solu avete un aspirattivu bonu cun una bocca per u mobili tapizatu. I posti contaminati pò esse lavati cù una spugna di savonu è un sbagliu.