Cumu lavu guanti di lignu?

Parechje persone si sfrancate da esse possibbili di lavà i guanti di pelle . A risposta hè assai simplice, hè pussibile, ma deve esse fatta cun pruduttu assai. Piglia u guanti solu chì l'altri mèttimi di pulizia ùn sò più efficausi.

Cumu lavu di guanti fora di u pelle?

Piglia e guanti in tuttu in acqua. Solu solu sò stufiatu cù un swab di cottoone mollatu o un pezzu di tessuti rotulati, per esempiu, franchettu o bicicletta. Vatu sò inizialmente serapochju cù sapellu. In seguitu, deve ripetitu in rubrica a superficia cun un swab finu à chì a solu solu sapi solu hè robba. Per fà quandu avete da rinsegna cù parechji volte in acqua neia.

Prima di secà, rinfurzà direttamente l'alivi di i guanti. Se qualchì elementi anu cumulatu, ponu utilizà un aspiratori, ma per questu u tubu hà bisognu à esse inseriti in u burcu di sopra. Ùn lasciate micca i prudutti di u pelle nantu à a bateria o in u sole.

Perchè ùn hè micca cusì faciule per lavà i guantes di caccia, l'esperti ricanusciunu ch'elli sìanu purtati à l'internu è puliti in u listessu modu cum'è l'esternu. Certi prudutti di mudelli per evitarse questu, pudete furnisce u talcaghju, frettu in a pelle di guanti, è fracche u fretu.

Cumu lavu guanti?

A diversità di u pelle clàssicu, i guanti di suede ùn deve esse lavatu periscenu, ma cun ferma cura. Preparate una soluzione di savonu: in acqua calda, dissolve una piccula parte di shampoo o detergente per pratiche. Allora, pusonu i guanti in i so mani è traspara in l'emulsione finita per qualchi minuti. Dopu chì u Suede hà visti, duverà accade bè cù un sbagliu spumante. A fine di u prucedimentu, i guanti ci eranu ridificati diversi volte, periscenu perpendiè l'acqua. Per ùn avè ùn avè esse riidu è furale, si deve esse secondu in un locu friddu è frescu.