Camelli denim di donna

Legendary Coco Chanel hà dettu a moda di u mondu parechji idee vanguardista imprevisu. Ella cacciò i donne cun un corset stifling e pusau questi curtizzioni cummincii, scandalizà l'audienza. In ogni casu, Coco ùn impuseu nulla à nimu - hà accuminciatu a prisentallu durante a scappari (cumannata, a mità centu prima, "armenu" da l'omi de Sarah Bernhardt), ma solu chjucu. Chanel hè statu capaci di esse un esempiu, è prontu i donne in a so sèmpiu si sò stati cunvinti chì i pantaloni sò una cosa increíblemente pratica è sexy. In i tempi suvietici, i pantaloncini ponu solu pioneeru è sportu.

Allora u paese era cuparti di a moda per i jeans rebellious, è turnonu in ogni ghjornu, ma, cunvinsi, l'indirizzi prediletti di ogni fashionista. Ùn si cunnosce chì u penseru prima di vende cun teatru (cumprà finu à tutte di i jeans), ma oghje di stu mudellu in u dumande è amatu. Jeans are fashionable in quasi ogni stagione, è una varietà di mudelli permette l'opportunità di cullà una cosa per u vostru stile unicu.

Shorts per sceglie

L'estate di Sultry, quandu vulete guardà un minimu di e cose è vantazzu in un pappatente cù acqua fridda, riceverete pantaloni short jeans. Ùn sò micca caliu è còmode, perchè a diversità di a fetta, i pantaloncini ponanu l'oppurtunità di accettà ogni pusizzioni, senza violà a decenzia. Questa mudedda permette à i peri di respira, sunbathe è, sicuru, aghjunghjenu i so parenti di admirazione. A causa di a so versatilità, mutanni curtitivi denim stanu belli cù una cima o a T-shirt di assicùtu culore.

Per a tempi demi-stagione, quandu hè prestu di prima per ocultarci una figura sottu trousers (o sia troppu tarda), jeans shorts con pantyhose o medze fate. Questa cumpusizioni pò esse ghjucata di formi diffirenti, creendu un spettru di l'imagine da u so arbitrattu à un modu abbastanti cunservatore. Stu gruppu hè aggradèvule cù una chaise.

Moda, chì volta per ogni volta per e pagine di i magazines di moda - mutandine di denim cun una cintura overstata. Sò visu d'allungà e so gulesi è parechje assai aristocrático (in particulare in cumminazzioni cù una cammisa bianca), ma solu s'appoghja nude, perchè sfaffete a cintura.

Una figura calmata di una parsunalità creativa hè creata da mutandine di denim cun suspenders. In ogni modu, stu modellu pò esse adattatu à l'antica classica - sia ripigliate un mumentu in una stonda cuncessu, è cumplementà cù una camisa è chaqueta.

I clàssici di l'stile di strata liberata sò i pantaloni bianchi strisciati è shorts cun una lapel, chì sò assuciatu cù quasi tutte bianca è e t-shirt, è vede bè cù i sapori di sport è cù pince gracious.

Mantene cun i moda

Disegnaturi predichendu - i prudutti di denim di moda in 2013 seranu amici, perchè l'estiu serà sottu u signu di una stampata luminosa. Per quessa, in a dicurazione di denim shorts, fiorini, fiori, figuri di motley è altre attributi di pusitivi sò preferite. A varietà di stili fermi fermani com'è impressivu - in u 2013, i shorts corto e torniati di i jeans, è mudelli cù una cintura chì hà da esaminata, sera in moda.

Forsi, mutanni di denim di donna - u mudellu di mudele più versatili, micca sottumessu à u tempu. Ogni stagione, sò cumplementati da elementi novi di u novu (o scurdatu bè), ma sò sempri pertinenti è amatu. E quantu hè sorprendu, ùn hè micca mai una dumanda di ciò chì ponu esce i pantaloni bianchi - ogni fashionista hà una figura cù una doccia d'imagine chì pò esse creati cù l'aiutu di un cunzatu è u restu di u cuntenutu di u gabignore. E si in un vestitutu o mini-faldescia ci hè un'esistente (almenu sicretu è sò di sogni di sguardu nantu à qualcosa più còmode), è ponu accattà un bonus bonus - emancipazione, ma hè micca questu quì u principale per una donna moderna?