Quali fiori sò piantati per l'inguernu?

Di genere, in u vaghjimu, parechji stati d'uttimi pruvate à cercate a staghjoni è preparanu l'ortu è a terra in l'invernu. In fatti, travagliu in questu pezziu pò esse fattu assai. Avemu sugettu à cunzidiri li fioriti chì ponu esse pianificatu per l'inguernu è i vantaghji di stu metu di cultivà.

Quali fiori sò stati posti per l'inguernu: l'avvanzi di u pruduzione di u vaghjimu

U primu u puntu pusivu più evidentu hè endurance di e piante. Se semi sembra in u vaghjimu, danu prudutti di qualità, chì in u futuru assicurà un rapidu crescenu di fiori è resistenza à parechji malatii. Questa hè una bona prevenzione di prublemi durante a ghjetes di primavera. Inoltre, stu metudu di piantazioni permetterà u sistema radicali a crescita più sana è à un livellu più fondu. Avà, in più di dettu, cunzidini chì fiori sò stati posti in l'inguernu è e funzioni di a pianta.

  1. Plantamentu annuale. U regula cchiù mpurtanti - simu in u locu friddu. Sì stu regnu hè ignoratu, a terra ùn pò micca frigorificà a fine è e piantini pianu risalti da e cummerciu. Prima di cultivà, pianu di u situ. Ricurdativi chì cun un ressortu scappò i vostri culturi pò pudè lavare l'acqua. Ricurdate è di l'illuminazione di u situ, perchè e fiori ùn sò micca sottu u sole scorching. I travaglii di simentu duvenu esse più densu cà in a pianta primavera. Accumincianu a travagliari a fini di sittembri. U soil hè cavatu, facianu e fertilizzanti necessarii è faciani i sbracciati u tagliatu boni. Dopu chì u spaziu in u spaziu, i zoni sò agghiunciuti. Poi pour una mistura di a cumpusizioni: Cumposta, humus, arena e turf. Quali flore annuali sò piantati sottu à l'inguernu: aster chinois, cornflower, delphinium, Iberis amare, Calendula officinalis, kosmeya, lavatera, snapdragon, marliolia fiorita, mattiola fugliale.
  2. Cù l'agricultura perenne, e cose sò assai semplici. A gliermanazione di e sardi hè assai più altu, chì guarda u dirittu è u tempu. Praticà megliu in u piriu da a mità à a fini d'ottobre. A coccia hè necessariu in settembre u metu digià chjamatu. Dopu chì a neve venga, copre u to beddu fiore cù una film. Questa hè necessariu per a prutezzione di e manciari da l'acelli è di a fonte. Quandu i primi rimichi ascendanu, rinfriscà a film. Dopu chì i pianti liberanu e primi pochi fogli, hè urdinamentu di pona. D'appenze perenne: aconite, astra alpine, buzulnik, gypsophila, campana, lupine, spurge, primula, bather.

Pudete spuntà sottu à l'inguernu?

Hè cumplicitamente - a risposta hè positiva. Per questu fiancu, u metudu di a pusterità di a piantazioni hè stata utilizata. U puntu più impurtante è impurtante hè cumu per plantà astiere sottu à l'inguernu: suminatu comu forti. Questu hè fattu per prevene u non emergenzu di e zitelli. Questa fioritura vi pò vene un pocu prima di l'usu. Se cose chì i vostri crescenu sò persternati senza perdita, ùn sarà micca difficiule per plantà. È se i vostri posti sò rarissimi, ponenu novi in ​​spazi cù spazi.

Pudete mette in i tagghiassi sottu à l'inguernu?

Sta pianta hè assai termofílica è si sastante in fronte di u frettu pò fallu. U fattu hè chì a sizioni assicureghja assai umidità, è in u vaghjimu puderanu putenza, cum'è a temperatura chjaru è e mancanza manca a calori. L'unicu modu pruvate à stu mètudu - per a siminari di ei in e cundizioni di serra.

Quandu si piantanu liri nantu à l'inguernu?

Sè decide di ponae sta fiore prima di u friddu, avete bisognu à prumessa. U megliu tempu quandu puderete plantà l'azzurri sottu à l'inguernu hè di sittembri. Pruvate a bumbura immediata immediatamente dopu a divisione per ùn esce micca. Se ùn ci hè micca manera di prucederà immediatamente, fate i lampadiei in muscovite mozzu o serrallu. Quandu u piantaghju, selezziunate selezziunate solu scàbbili sani è lampi.