Pepiniere cultivate in trellis

I duminii chì u duminiu agroindustriali dictaghju oghje sò pocu à esse cunsiderati da l'abitanti di l'estivi arrubiu. Questu hè ancu appiicatu à u cultivo di cucumari nantu à u trellis - l'energia è l'agrotechnologie salvatgheru di risorsa, chì permette di ottene rendibuli maiori cù u tempu minima è soldi. U tapiceria hè un sistema di supportu cù quale pudete cultivà pepini in un pianu verticale. Simply put up, i vostri mussuli crunghjulà, è micca sparghje nantu à a terra.

Avvanzi tecnichi

Ovveramente, cù una cantina equitante di materiale di piantazione, a crescita di pepini nantu à u trellis permetterà significativamente l'area di u situ. Inoltre, una tecnulugia di crescita permette a urganizà un sistema di regia per gavu. Stu metudu di irrigazione hè u più pruducevule è efficace, perchè l'acqua hè preseva è "direttamente à u puntu" - à a raghjina di ogni casu individuu. Questu fa possu passà 3-5 toe menu diminutiu acqua, migliurà a qualità di cucuzzuli è, in cunsiquenza, aumentanu u pruduce.

L'impurtante hè u fattu chì u pepino crescente nantu à i cunghjunsi (in i campi agricultrici è in l'area suburban) hè economicmente lucrule, cum'è a superficia di fructifica aumenta, a luminisione improvesa è e pesti è i malatii attaccanu a cultura diversi volte menu. Inoltre, e funziunalità di u schema di cultivà i pepini in u trellis facenu fàcili per affruntà cun e cose.

Cundizioni ottimi

Prima di fà tagliu per cucumari, hè bisognu di preparalli a tarra. Hè megliu stabilisce per questa pianta un situ ind'u quandu i so patate, i pumati è a col è anu cultivatu. In u vaghjimu, u territoriu deve esse fertilizatu da l'humus (10 kilogrami per cìte parti), chì improvisa a so struttura è crea un ambient favore per u sistema radicali di cucumari.

Hè più raziunale per patece in cucchuli disposti. Sò bè calificatu, carattarizatu da un scicchieru à alto. Sta tecnulugia prumove per a stallazione di trellis mobile per pepini, chì deve esse à una distanza di 5 metri di l'altru. Da u fondu, in u mezzu è quì sopra, scumpite u filu, è fate a grid gridlon (a dimensione di a cage (15x18 centimetri)). I vegetali saranu torciati nant'à sta castagna. L'altitudine ottima di u cucumber trellis hè di 180 centimetri.

Comu un mulch , pò esse usatu una filmta di polietilenea chì prutege u latru da e rilevante, l'evaporazione di l'umidità. Hè da esse tregate nantu à e ciumi, spruchendu i spiculi di a terra.

Landing

Sì a terra à una prufundità di 15 centimetri calde à 14 gradi di Celsius, pudete aduprà a piantaghja. Per quessa, i tagliati sò fatti in a film è 2-3 semen si sò piantati in ogni propiu o 2-3 mudieri sò piantati. I varietori più adattati di cucumari per u crescente nantu à i trellises sò Focus, Regal F1, Libelle, Vocals F1, Asterix F1, Motiva F1 è Opera F1.

Dopu l'emergenza di fruttu, seguità a fioritura. I primi oviu deve esse scupiati à 6 fogli, per chì a pianta ùn manca a forza nantu à a furmazione di frutti. Perdusizione i primi frutti, vi assicurà una bona vindma durante a stagione. U cuntrollu u crescita di a pianta in a reta, è se ne necessariu, dirigite i broi da a banda.

Quandu i cucuzzuli cresci a 6 centimetri, pudete aduprà a cugliera. Pigliate in contu, i cucuzzuli sarani riuniti ogni ghjornu, perchè chì a pianta ùn hè micca affettata da manghjà minimi. Piglià a ralentazione di u crescita, a cascaredda di bocca, l'esicuzzioni di e foglie è i frutti, immediatamente fecundate i cucumari cù suluzioni nustru-potassiu.

À a fine di u vechju di vegetazioni, rimesse cù e radichi ci anu sguassatu, è altri di l'invernu ci anu trasfiriatu à a premise, dopu aduprà a muta di nettu è u filatu.

Cum'è criadelle crescente, i cucuzzuli pò cultivà in botti , ma stu mètudu hè un fattu difettu.