Lounger per u ghjornu cun u so propriu mani

L'accessori per i carcasseri di l'animali di petra sò grandi, è truvà u dirittu ùn hè più un problema. Ma sò tutti l'animali anu avutu a so propria preferenza, è nimu ci daverete garantà chì ellu cum'è u regnu hà cumpratu. Ma u costu di tali piaciri hè difficiule di chjamà simbulu. Perchè cose cù i vostri mani una bona idea, è ci sò assai opzioni per una ghjacciata per un cane . Quì cunsiderà parechji posti distinti, ma in u so propiu interessante.

Comu cose una ghjallina per un cane cù e so mani?

In a versione clàssica, hè un cuscinu largu o micca assai, induve a petite pò assicurà cunfortu. Cum'è un imposte, una varietà di materiali sò usati, da gomma spuma à sintepon.

  1. In a nostra classica maestra, avemu cosciatu cù i nostri mani un ghjocu per un cane da una tela tremenda, cum'è l'Oxford è a so cumpagnia di sintepon.
  2. Core details. A principal parte hè un quadru o un rectangulu. U so grandu dipende sanu sanu à a razza di u cane. L'altezza hè ancu determinata à a nostra discrezione. In corruzione, sò stati riticuti longu.
  3. Per fà u cuscinu còmiseriu di purtari, avemu cusì un manicu di materiale durable, cuir o cuirone. Tagliate un pezzu petite è pruvate. A travagliu si compone di duie parti, quale aghjustemu à fà cuscini è ottene una parte solidissima.
  4. Allora, a penna hè pronta per noi. Allora fucularu in u so locu.
  5. Sceglite transversu, perchè quandu u so carbu, ùn hè micca ghjuntu.
  6. Sceglite, chop off offsiu pezzi di e parti di u partitu è ​​i cosci.
  7. Avemu avè un corpu di latte.
  8. Dopu avemu a manu di u liceu di u ghjalechju per u cane cù a so basa: cumu pudete a vede, hè faciule fà facete sè stessu se sapi cumu cuncrive cù una màquina d'escriure.
  9. Cusì, avemu una basa casi preparata per omplerle the synthepon. Scuprite a seconda parte principale.
  10. Turnate a tappa è l'appruntate cù un sintimentu simplice. Allora scorchate manualmente u pirtusu per eversione.
  11. Avemu una ghjacciu forte è presentable per a petite.

Cumu puderà un ghjocu per un cane cun un rigidu marco cù i vostri mani?

Se a vostra mascota li piaci à qualchì mumentu cum'è una hammock , ci hè sempre l'oppurtunità di truvà un modu.

  1. Cumprendi u tubi di pratiche ordinali per u supply internu di l'acqua. Taglià tagliate a pratiche: quattro per a parte principale è sottu à e pedi.
  2. Per assemblà u quadru hè assai simplice cù l'aiutu di tutti i stessi cunnessi da i pezzi d'acqua.
  3. In seguitu, andate direttament in a custruzzione di un locu per rilassate. U tissu hà bisognu di u più lastu, pudete piglià ancu una tapisatura dura è dinosa.
  4. Tagliatu un pezzu chì serà più largu que u nostru scheletru. Avemu literally wrap the tubes with a cloth. Pull the material onto the substrate.
  5. Cumplementu, riguardu à a riparazione di u tissutu. Eccu sceglite u cumu serà più còmicu. Pudete rigresione u tela dopu chì hè strappatu di a pipa, cù i vignaghjoli. In casu di sè sta opción ùn hè affidate, ùn ci hè sempre una agulla è filu di mani. Hè necessariu aghjunghje una agulla cù un aguletu largu, abbastanza grande per fille u filu forte in questu è cusì u tela doppiu.
  6. Sè sicondu a so famiglia per u cane è cusì a nostra propria manu nantu à a cima di a fugliore. Chì tutte e pipa. S'ellu hè un rigalu per a razza decorata, volontelli è altri momenti simili sò solu ricevenuti.

Squadra simplici per un cani petite posa e mani

Finalmente, u maestru più sèmplice è ovvidu hè a classa di fà una ghjacciora per u cane di i chjassi più chjucchi cù i so mani. Se ùn ci hè micca una manu di coscia in casa, o simpricimenti ùn sanu micca cumu cun travagliu, pudete fà un pillow senza un stitch.

  1. L'essenza di u travagliu hè simpricimenti micca pussibule: aghjustemu da un tissuto forte dui rettili rectanguli o un quadratu. Allowances ùn sò micca menu di 10 cm.
  2. Puderete tagliate u tagliu ùn sò micca stati largheghji. Ma l'avianu bisognu di cumunicà bien, ùn fate micca sparghje assai strazii. Allora intornu à u perimetru, ci seranu peri.
  3. E avà avemu attaccatu questu frasi. Cù più forti i noduli è i ticcioli, u più densu "a spina".
  4. Allora turnate u pruduttu per piglià una cuscini di cunclusione.