Cumu si pulisci un sufettu da a orina di u zitellu?

I fioretti sò fiori di vita è una di i gioia grandi chì succidevi in ​​a nostra vita. Ma, cum'è secondu, cun aligria, i picculi affaraglii ci anu da aspittà. Per esempiu, una puddle chjuca è e so cunsecanze - u ciavulate di urina in u lettu . Quandu ghjovani parenti cumincianu à cunflitti cun l'interrogazione, cumu si puderete pulisce u lettu di l'orina di u zitelli?

Unu di i modi simplici per trattà cun questi difficiuli hè di chjamà un asciatore sicuru in casa o rimpiazzà un sufettu. Malgradu, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn aduveranu micca, è i chimichi ùn sò micca sani solu per a salute umana, solu per un zitellu. Per quessa, hè megliu per eliminà questu prublemu per i metudi populari.

Chì per pulirru u sufettu da a urina di u zitellu?

Sè avete avutu una distribuzione umita nantu à u to lettu preferitu, deve esse eliminata. Quite semplice è, impurtante, un uttellu efficace ùn hè micca di abbandunà una purga per più tardi, ma per attu per avere "fugida".

U primu chì hà bisognu à fà hè di ottene un bon puddle cù raggi secchi o pani. Allora sapiate stu locu cù sapellu di u so zitellu è ponu stallà 15 minuti. Mentre a vostra "puddle" si metterà sottu à una scuma di ghjetta, fate una solución salina. Per fà questu, avete bisognu di un vetru d'acqua è di dui cullizzioni di sali. Cù sta solu suluzione, rinjuncia u sapunatu da manghjà, è poi di asciugare a superficie di l'acqua neverna è di drenu cù tessuti chì assorbanu l'umidità beni.

Sì trovi u fonti di u ciavolu di u pudete seccu chì sia seccu, l'ammonia vi aiutà à vultà. Fate cusì in i salotti ben ventilati. Pigliate una robba, macerate beni in l'ammonia, perdite u locu di u "crime" è abbandunate u minutu per 30. Dopu seguite a prucedura chì avemu scritta prima.

U ciauru d'urina pò esse sbulitatu è cù l'aiutu di iodu, ma questu mètudu hè adattatu solu per a superficia scura. Uni pochi ci sò dispunizate in acqua, è dissiccò à u locu da quale avete bisognu di rimbursà u ciavolu, è fughje.