Fün village


"Fünen Village" hè un museu unicu è unicu, u più grande di dinamarca , induve pudete abbandunà personalmente a modu tradizionale di vita di i campagnari di u Danimaricu, cum'ellu era cintinanu di anni fà.

U museu hè un paese di dinamicu di u storicu Andersen ricivitatu in modu fiduciaile, chì, da a strada, nasciu circa. Casali residenziale di legnu di u XVI-XIX sèculi per a creazione di u museu sò trasladati à Odense da tutta l' Isula di Funun . In più, quì, cum'è in un paese prusperu di veru, ci hè di vendita, travaglii, pittoresculi muleri di venti è molins d'acqua, una furfali è a so brassaria. Trà l 'arbureti è i terreni arable sò e corsi agriculi chì anu vistu i razzi endemichi di cavalli, ovini è i vacchi di russu.

Custruzzione di costume

U più interessante hè in "Village of Finns" in Odense in a staghjone di u estiu, quandu i membri di a storia "Storia viva" venenu in vestiti naziunali è accettati per l'affari tradiziunali di i campagnari: travaglianu in l'arbureti, cultivate campi, biera da a cerveza è preparanu platti nazionale , venenu da u ferru colpi di marteddu.

In l'ustaria agricula "residenti" cuntenenu quasi cinquanta animali, è questu ùn hè micca solu un dettu de decoru: tutte ciò chì l'animali hè furnituali hè adupratu per u so destinatu: a lana di lignita hè falata, u furmagliu hè fatta da u lattu è a mantenza hè stata ridutta è sopra robusta, arrende a terra.

Inoltre, articuli e articuli famigliali stòrici sò cunservati cù cura, - "paisaghji", fugliate è pittura, sò sculture in legnu, donne spine in lignite è articuli ciò chì sò stati misurati in Danimarca per un bellu tempu.

Festivamenti è vacanze

Se visitate u "Fün village" durante a festa , pudete osservà autentificazioni attivi di Danimarca, scrivite i canzuni populari è leghje i storii di Hans Christian Andersen. Quelli chì vògliu pò ancu esse participatu à l'accionamentu - di guidà e balli rigali cù "paesi di i paesi", per unisce à u caldi di pagan stuffed animals.

Cumu à a "Village Divina"?

In vista di u fattu chì u famusu museu apertu hè locatu vicinu à Odense, ùn hè micca difficiule da vene. U più veloce per arrivà ci hè cù vechju chì pò esse risaltatu o solu fà piglià un taxi. Sì, è assai di trasportu pùblicu à u paese passa una grande lotta: l'autobus №110 è №111 tene à i so porti di u museu. Quelli chì preferenu viaghjà solu puderete allughjà una bicicletta in a cità - pudete ghjunghje à u museu rotanti i pedais in menu di una ora.

Tra d'altri cose, in u centru di Odense, pocu distanti da u museu di Andersen, ci hè un molu chì si ferma un tranchente di fiume chì si stindia à longu u fiume. À questu pudete nàscita in paese à u paese di Divertente, in a strada chì admirendu paisaghji di fiumu. Ci hè u trasportu di u fiumu in Danimarca ogni ora, è a via di u museu supera l'minuti in quaranta. Hè sopratuttu bonu di viaghjà in u caldu in u fiume.