Cucina dinisi

Perchè i gustativi gustativi di e persone sò assai diffirenti, hè vale per amparà più nantu à quale cuisine hè dinosaire quandu a planificà un viaghju à questu statutu in u nord d'Europa. I tradizioni culinarii lucali sò una conseqüència logica di a lucazione di u paese à a penisula di Jutlandia, lavatu da u mare: pesci è frutti di mare quì à una prima. Ùn si scurdanu di i danes e i pezzi carni. Dopu tuttu, l'alimentu di proteini d'alta calorie in u clima fretu è duru hè una mancosa valezza di nutriente per u corpu. Allora si sia un fan di nutizie è nutritiva, ricette di cucina danese, diferendu in gran variità, ùn lasciarà micca indiferente.

In più di a carne è di i pesci, i patroni lucali trattanu cu piazzu cù platti di latti è dolci sfidati. À u listessu tempu, ci hè una cura particulari à a qualità di i prudutti.

Pane di carne è pisci

Dopu un ghjornu impiegatu, puderete bisognu di manghjà qualchì rinumatu per rinforza l'energia. Per fà questu, urdinate una carne, chì occupanu un locu spéciale in a cucina danese. Trà i ricetti più populari avemu nutatu:

Avete ancu manghjatu i pezzi lucali è di mare. Spécialement bè per i cocchi locali:

Prima corsi, platelli è tostati

In a cucina di Danimarca, cum'è in altri paesi, ùn hè micca putente di imaginaru l'u lamentu di u lunch, o di pranzu senza lumi, i saluti di vitamini rossi è vitaminati, è di i platti, da un gustu particulari à l'arti culinaria di a carne è di u pesce. I Danesi adore i platti chì sò sirvuti calda: cibo marinatu o frittu, patate di coques o patate, col culminante.

Ùn si sdegnate micca di i lucali è di ligumi freschi nantu à a tavula, chì sò u cucumu, ravane biancu è, sicuru, verdi. Assicuratevi di dumandà à i locali insalati insalati insalati, in chì l'ingredienti herni sò ingredienti cum'è coliflor, fasgioli, funghi, pieno, pepite, zucca, zuppa. À u primu o segonte platti sò ancu sirvutu u pane centu negru - un pruduttu favuritu di i danesi. Prudutti bè cù fugliale di casgiaghja speciali cun una varietà di additivi.

Un veru "highlighted" di a carta danese hè un pateur di trizu cù crema. U lettu (vacca è ovina) è i prudutti di lattichi sò rispittati quì: l'abitanti di Danimarca anu pronta per bevìdine ogni ghjornu, è trà e so derivati, a maiò spessu aduprate cottage cheese, cheese, maionesone casca, kefir, zucchetti di latti. Inoltre per u pranzu è spessu chiccu è i sopranite di "primavera" (basatu nantu à u pullastru cù l'aghjunzione d'api, coliflor, cipolla, spinach, mantra è ova).

Trà tutti i platti di cucina danica un locu spéciale hè stata cun un sandwich especial - smorrebrod. Questa "hamburger" local multiplata cù un capigliu diffirenti, chì hè preparatu cusì chì i diti lami, quasi supirfici naziunali. Hè impussibile di listinu tutte e variità di smorrebrod: quasi ogni casa o cafe hà a so ricetta di cucina. Nta stu sandwich giganti, capi di tomate, pepino, bacon, aringa, mantra, furmagliu, cipudine, ovosu sò stati nantu à u pane, riperighjatu tuttu cù i salsi è diffunnendu cù varietate pate. In parechji citati danesi ( Copenhagen , Odense , Billund , etc.) ancu e opere corsi aperti, l'assortiment di quale cunsiste solu di scumpire, dispostu cumu dicioni di ricette. Sò ancu sirvuti in certi vicini metropulugia , per esempiu, in Kommandanten.

Postres favoriti è e latte di Danesi

U gustu assai dilicatu è piacevule cù e pasticceria dispostu per l'aziende di a Corsica basendu annantu à baga, chì cresce in casi solu in u nordu. Queste sò:

Jellies, salsi dolci, compagni, cunfine, gelatina sò vale degnu à pruvà - è da voi vulete tornà à Danimarca più di una volta. Inoltre da e boli farini farfantarì pi tarri è pasticci è ancu aghjunghjendu cum'è un cundimentu in sopopi è sopra. I posti tradiziunali tradiziunali sò u pastu d'u pumu cù una strata di currant jelly e bacca sopa cù crema. Furmintà quì, troppu micca disprezzu: i pancakes di levadenza o pastelli di trizu spregulate cù furmagli di furmagli sò frequenti in u menù di cafè locale. Inoltre, i Danesu adore i famosi pane pasturi, chì si stanu chjamati "pane viennese" - era i cunfisori di Viena chì purtonu sta ricetta à a penisula in u XIX seculu.

Vespurni in u nordu sò assai longu, perchè a ghjente si pò piglià per un prucessu di qualcosa alcuna. In a cucina naziunale di Danimarca pò esse licur, casata, schnapps d'herbes o cerveza. In onore di a festa , un vinu calatu hè spessu sirvutu à a tavula, a quale l'aromi donate un gustu piccu specialu. A vumazione di famiglia hè latte cù l'aghjunghje tutte parechji spezii, chì sò drentu in a mattina, cum'è u cafe.

Chì i turisti anu bisognu di sapè à e manciari in i hotels?

L'ordine di u ghjornu in termini di e manciari in hotel danese hè significativamente differenti da a nostra. Cusì, da 7h00 a 10h in hotels servenu un sluvenu tempiu, u solitu era un buffet. Da 12h00 a 14h00 un manghjà cù i residenti lucali hè cunsideratu cum'è di l'ombra, ma avemu sta simule. U pranzu stessu hè stata offerata à i clienti abbastanza tardi: da 18h00 a 21h00. Ma u coperchio hè stata assai tardi: sicondu i tradizioni danesi , solu i pezzi friddi si serve.

In regula, parechji bocce, pate e pasticceria sò disposti per u primu sirviziu, u pesciu principalu è i pezzi di carni sò un elementu integanu di l'ubligatoriu stessu, è i zucchetti è i cogni seranu, cum'è noi, per lunch. A cena hè generale da i platti di u vostru sceltu. Danes utilizanu prudutti di latti è famosi oggetti in ogni mumentu di u ghjornu, in più di e manciari senza alcuni.