Herpes cùaddu di gula in i zitelli

Herpes a garganta à i zitelli hè una malatia cumuni, hè ancu chjamata farinitis vesicular. Una di e cose maiuri di a manifestazione di a malatia è di u farfantaraghju di l'herpese hè a scunfitta di a mucosa da a gola da u virus Coxsackie.

Da u primu annu di a vita, i zitelli anu in altu risichtu, cum'è l'agenti causativu di sta maladie hè generalizata in u mondu, è à a data, u percentuale di u contactu possittivu cù u vectores di a malatia ferma.

Per a prima volta chì ghjunghjenu in u corpu, tutti i sintomi di u virus malatia di a malatia di l'herpese in i zitelli sgranificheghja per brusgiarmenti possibili. Questa purgazione pò ancu darà diverse gradu di complicazione à altri organi. In ogni casu, dopu chì u zitellu s'hè ricuperatu, u virus in u corpu produce immunità persistente è u risicu di recurring cù a malenza si face insignificante.

A parte più difesa di questu hè di i babys, ma ci sò parechji pussibuli di vittirè friddi in questa età, perchè in i primi mesi, u zitellu hà una forte innumenza innata, è u cuntattu cù e persone hè assai limitatu.

A soffrazioni di Herpes in i zitelli ani spertensi gravi sogni, perchè hè bè è di diagnosticatu rapidamente, cù u trattamentu iniziu à u tempu, senza ellu u prucessu di affruntà u virus cun una zona più larga di a mucosa di u corpu.

I sintomi principali di a malatia:

Trattamentu di u filu di u malcitariu

A data, ùn ci hè micca cura per sta malatia, perchè u funzione principalu in u trattamentu hè solu per aiutà à u corpu à u cicatrisu di u virus, chì dopu avarà in u corpu in un statu "dormante" è ùn ùn molverà micca a persona più. Per questu trattamentu simpaticu hè fatta, chì aiuta à superà e manifestazioni di u virus più veloce, reduce u cursu di a malatia è prevene cumandamenti possittanti.

Fighemu cun più di più, quantu hè pussibule di trattà a herpesi di gula:

  1. Applica antihistaminas e anti-inflamatorias.
  2. Per a rimolta di u dulore, l'analgésichi di i zitelli sò utilizati.
  3. Almenu 5 piazzamenti à ghjornu, rinite cù droghe antisepti, cum'è una suluzione di furatsilina o decucchi d'aromi di camomile, calendula, sage, etc.
  4. À tempura ghjunghje, i drogami antipirìticu sò usati, per esempiu, ibuprofen .
  5. Duranti u periodu di trattamentu, sò osservati un beato reste è copiu, preferibile cun un'etru diureticu è vitamina C (rose hips tincture, acqua calda cù u limonu è u meli).

Per impediscenu a diffusioni di u virus, u zitellu sanu hà da esse isolato. In u nisun casu ùn ponu micca applicà a calefazione - questu hè contraindicatu in questa malatia.

U periodu di incubazioni di a malatia di u sèrgiu da 3 o 6 ghjorni.

Hè ricurdatu chì, se truvate i primi simpatici di a malatia, bisognu di cunsultà un duttore perchè chì l'effettu di u trattu hè pusitivu è ùn porta micca cunsequenze indissociate in a selezzione di l'autore.

A prevenzioni di u herpesi fiore in i zitelli

Ùn ci sò micca misure privilitici particulare contra sta maladie. Di solitu, i stessi misure sò presiutu per e altre malatie virali: per osserve a salute l'impresa, per ùn esse in piazzi di grande ghjente durante l'epidemie di ARI, per escludiri a cumunicazione cù e malati, per mantenenu l'immunità.