Plantare uva in primavera

In a primavera, cù l'establimentu di clima cusì, hè ura di pruduzzione è ripigliazioni di uvaghji nantu à i pezzi di i pagani. In l'articulu, avemu dettu qualcume per pattene e grappi in a primavera per a ricivete una bona regula in u futuru.

A primavera, u pruduzione di a raghja hè fatta da travagliu di dui anni è muduli. Hè rializatu quandu u muvimentu di sap accumbe à l'arbulu di uva, stu prucessu coincide in u tempu, cù u fattu chì u caldu cali à 8-10 ° C à una prufundità di 30 cm, quella chì hè, in qualchi parte di maghju.

Comu a pomi uva in a primavera?

Sezione generale di ezioni:

  1. Elaburazione di ei burdura.
  2. Verificate u materiale di cultivà per l'adattazione.
  3. Preparazione di materiale per u sembra.
  4. Landing.
  5. Cura.

Per verificà u materiale di piantazioni, hè necessariu di fà un cut à i piantini o chibouk. Adatta per a pianta di saplings è chibouks, in chì:

Sì a vigna nantu à u cuteddu hà un colore biancu pallidu o biancu è ùn hè micca mullatu, significa chì hè morta. Se l'ochju hè nantu à a incisione, a parte interna hè robba, è ùn ci hè micca riinscu, u pratice tali hè persa. Chubuki cù l'ochji mortos sò micca adattati per u sante.

In un paisaghju di terra sunny, preparammo fugliali di atterenza cù una prufundità di 60-100 cm è una larghezza di 100 cm o un fossa (100x70 cm in size). Questu hè megliu fattu in u vaghjimu, ma se ùn avete micca u tempu, fate qui à u frivaru - marzu. I mursi è u fondu di fossu ou fossi sò sbuchjati, postu chì una fugliu fertili di terra cun u fertilizzante organicu è a sana si move à u fondu, è da a cima torna adurda cù a cullezione. U compostu pò esse rimpiazzatu da infusione d'acqui di freta o dapoi d'acqua (500 g per 10 litri di acqua). In i siti di u travagliu di staghjunazione chì stabiliscammo ferme.

Plantendu i pianti di uva in primavera

Prima di ripusà, i pianti di a raghju deve esse tagliatu di un certu modu:

Pusitonemu a piantana in una fossa nantu à una muntagna da u pianu in l'altura di 15-20 cm, circa chì avemu spassificatu l'uva di razzi, poi allughjemu a terra, torna l'allughjemu è spruvuleghjani l'e razzi supremi cù a terra. U so travagliu di a piaghja hè cumprata è speduta cù dui cagini di l'acqua, è a cima hè chjucata cù a terra restante. Assicuratevi chì u caprettu di sumente hè nanzu cù u pianu.

Sposcione chibucchetti di uva in primavera

In u vaghjimu, durante a sera di u rapinu, ciutuceddi di rifletti anguichi sò cut (solu vignaghjoli fermani sò selezziunati). È in primavera u materiale hè plantatu per un creazione più grande.

Prima di cultivà, i chibucchi testati sò imbibbati in acqua currente durante 48 ori. Assicuratevi di tagliate l'articuli: sopra a rina ribellette à una distanza di 2-3 cm di cutiddia oblicu, affruntati d'ella, è sottu à u riinsu sottili - un corte lisu vicinu à questu.

In u locu nantatu, rinfriscà l'aghjunghje fini di una festa o scrapata cun un diametru di 4-5 cm à u liceu à a longu di u chibouk. Immediatament, sguassate questu, è in u so postu inserisce u chibouk per chì l'ochji superi piace à u sudu è hè à u livellu di a superficia di a terra. In u tocu hà aghjunghjule l'acqua cale, fate chjardu, è poi compru a terra per chì ùn ci hè micca voce. Per supra l'ochju, facemu un muntagna 5 cm altu da a terra umida. Stu questu eternu pruteghja l'ochju per essecimente, è ancu altri u sviluppu di fughje davanti à l'apparizione di l'uvizienti. Quandu s'insignanu à u chibouk formanu più radichi. Sì a terra ùn hè micca suffucatu propria à u pianta, poi cù e so sopra a vindetta nantu à l'acqua calda.

Pudete chibble plantà una pala. Per fà questu, fate u pit à a mità, fassi u fucale in u direzzione ghjusta, è dopu adurdu à u 3/4 di a prufundità, pisà u terra è pour un bucket d'acqua. Quandu l'acqua hè acquistata, sughjurnò in terra, allughjatu di u nivulu di u schlegò cù a superficia.

Aghjunghjendu più à e raghje nantu à uvaghji cunfurendu i lotti di e rutti, u regnu puntuale è a furmazione propria di u ramu.