Perchè andà a dracaena volte oghji gialli?

L'Africani anu una legenda toccu. Un guvernu bravu è ghjovanu hè cundottu in amore senza memoria in a figliola di un sacerdotiale putenti putenti è u pricò a zitella. In risposta, u babbu di a bellezza metti una cundizione casi imposta: u ghjovanu hà da stà una stazza secca per cinque ghjorni. S'ellu duru stu tempu cura u feraghju u dà a foglie, u sacerdotu li darà a so figliola per a spusà u guerrieru, è, se ùn avete micca, stalla u valore capita. U bastone stallatu verdi è si trasforma in un bòdu arbre cù fogli alla finisca, è l'amatori facenu felicità. A legenda passà è una bella pianta vive à questu ghjornu, è u nome Drazena o drago. Parlà ognunu nantu à certi di e so funziunalità, ghjè per quessa chì a dracaena oculana è falò falza.

Funzioni di a fisiologia di dracaena

Per capisce chì una dracaena forte è vita chì hè invechja si spende u soffrace è falla chiuca, pudete parlà un pocu di e so funzioni è l'habitat. A patria di u dragone hè l'Africa tropica è l'isuli asiatichi cù u listessu clima. A pianta hè stata o un arburu o un arbulu fino. Ma in questu, è in altru casu dracaena hè fabulously bella. A so filatura di caccia finu à 70 cm di longa stade smarendu l'imaginazione, è a resina rubina-russa s'assumiglia sangue. Questa sustanza hè chjamata sangue dragon. L'abbitanti lucali si usanu comu un tinte è una droga per u trattamentu di e malatie di a pelle.

À u tempu, a pianta s'appiccata, è a so parti infermale hè pocu chjucu. Cusì hè dispostu cù a natura chì ogni dui anni a dracaena torna gialla è si lampò da i foglie è i più anziani a pianta, più eccu manifestatu questu effettu. In drago, cultivatu in una casetta invernata, hè pussibile di cummattiri contru à questu o rejuvenating l'antica pianta o di piantazioni cù i cucini ghjovani.

A dracaena spalle è vini u amaru è seccu si manca a mozza. Cumu hè sviluppatu da u clima tropicale, questu quì hà da esse cunsideratu in casa. Se a media falata di a dracaena sò gialli è cunduti, riorganizanu a pianta in un locu ombrezu, riducighjate a pausa entre di rego e periggisci annunziate e foglie. Hè pussibule chì u dragone ùn hà micca bè di alimentariu, pruvate à nutriscia a vostra bellezza è cambia a capa superiore di a tarra.

A dracaena partite turne amarena è secca: chì hè a materia?

Un altru raggiuni chì a dracaena foglie gialla è falata, pò esse l'apparizione di parassiti. A maiò spessu sò questi sò trèpses, scutellum, spitee mite o mealybug. E dinò altre tipu di funziunati funziunati, per quale u listinu groupe, marroni è discolorate sò nantu à a dracaena.

L'apicultori di u mealybug hè indicatu da bianca, similar à i picculi sacchetti di lana di cuttuni, lumps. Per rinfigurà, e foglie di a pianta s'imbrippa da una sponża ammulata in una suluzione calza di sapone di robba, megliu di piscia o sulfu. In i casi particularmente severi, u prucessu si ripetuta diversi volte in intervalli regulare è e fogli, è sò è trattati cù insecticidi.

Cù un scuttu, cummattiranu quasi a stissa cosa cum'è cù un cherveti. Cùni colonichi di sapunie, u sapun ùn pò più più micca à trattà, quì soltu insecticidi è elli quessi chimichi, in quantu à u cumplimentu di a temperatura è di u equilibriu acqua. A temperature deve esse circa 18-22 ° C, è u sughjettu in a pignata hè un pozzu nimu, ma micca nera o secca.

Circundendu un arcu spidotu chì si sarà dichjaratu è spiegalli nantu à e foglie, è soprattuttu scuru di spiderati, è in generale un tipu di pianta. A puggitura cù u ticku pò esse fatta cù una solu solu solu, è cù l'aiutu di l'insecticidi, è cù u lavatu sottu à a bufa. Sulu quandu lavianu a pianta, cogliu u pianu cun un saccu di plastica, perchè l'acqua cù peste ùn sarà micca quì.

Comu pudete vede, ci sò assai ragiune perchè a dracaena torna ghjennina è si cascata, ma hè micca cusì terribili, se ti piglianu u tempu di curre a situazione à tempu.