Carpathian Bellflower: cultivazioni

Attrava un'oprezzione in u staciunatu alpinu in foncu bella pianta perenniale perenne - a campana di i Carpathian. L'arbureti densi di sta pianta d'inverno tenu bleu, viole è fiori bianchi à 5 cm di diàmitru, ricordati da e tazzi eleganti di porcellana. A pianta florale in fine di ghjugnu à settembre, hè resistente à e parolle è malatii.

A natura, a campana di i Carpathiani hè spargugliatu in e rocce calcariu di e regioni muntanini di l'Europa è in i Carpati. Amu loca assulanate, è ancu una penumbra lumera. À u pianu a pianta ùn hè micca pocu indiscriminata, ma anu prefessu u solitu solidu, fèrtilu è micca micca azidotu. Per u cultivamentu di a campana di i Carpathiani hè megliu per selezione i posti prutetti di i venti. In un locu, a campana di i Carpati pò creta da sei anni. Hè valuta per ellu à fà carni, calce, dolomite di farina. Ùn pudete micca fertilizà a pianta cù femore frescu o humus, pò causà malati è di morte di a pianta. Ùn ùn hè micca tollerà a campana di stagnazioni di l'acqua, ma si l'umidità ùn hè micca abbastanza, affetta immediatamente a pianta: i fiori fugliate più chjude è perde u so coloru bellu. À l'inguernu a pianta ùn hà micca bisognu di alcune. Curingu di a campana di i Carpathiani hè minimu: avemu bisogna à freti in u latu è ripiglià i malati. E se perchè permanentement a cura di i fiori sicchi è marchiti, pudete prolongà a furia di a campana.

I varietà cumuni di u campu di i Carpati: "Alba" (fiori bianchi), "Isabel" (fiori blu), "Blaumeis" (fiori blu), "Carpathen Crown" (fiori viole). Una seria di a Campana di i Carpathian "Clip" - una pianta baixa cù assai fiori bianchi, cuntinuamenti splendore almost all summer. Perfettamente adattatu per crescita in e porcini.

Comu a pianta a campana di i Carpathians?

A campana di i Carpathiani hè multiplicata da stagioni è diventendu un arbulu. A pianta hà e raghji assai podinosa chì si trovanu assai in u cundimentu, per quessa hè impussibile di trasplantà una pianta adulta - ùn si stende micca in un novu locu. Se piantà a pianta cù e sali, po ci sarà solo in u sicondu annu. E zoni germinate per un bellu pezzu, perchè a simentione di a campana di i Carpati must be superficial. Per pruduzzione di e ciuciedda, i zoni sò in a pianta aperta nantu à i cammischi in a pianta o in una camara sottu vetru o film per a priservà l'alta humidità. Ogni ghjornu, hè bisognu di caccià u vetru o di a film per l'airing. Quandu i primi foglie veri apparentanu, i pianti ci anu spusatu in i casali, è dopu à circa cinque simane, i pianti poni esse pianificatu in u terra aperta. L'arbuli di a campana di i Carpathiani culminaranu à vint'anni.

A campana di u Gnome Carpati

Unu di i modi più pruspretènii di campane di i Carpathian hè u nano biancu o blu. A pianta hà l'arbureti rossi cumplessi cù fiori in siluuli o fiori bianchi in fugliu continuu. U cuncetrezione di a campana di u Gnome Carpati hè pussibule solu cù e piantini. In April-May, i pomi sò somi cù a superficia soghja sottu vetru o film. E rimessi saranu quasi vinti ghjorni. In un locu perpetu si pittumanu di cresia in Aostu. I carine à a campana di u Gnome Carpati sò mancanti fugliali è fertili.

A campana decorativa di i Carpathiane hè usata per aduttà u mistressi è i rockieri. Ùn pò mancà un roume di giardinu senza st'oranza maravigliosa. L'altezzii ghjunti sò ben plantati in u centru di u ciuri, è sotturcanizzati à nantu à u borde, chì creanu un frontière di elli. U so tempu di longu l'annu hè usatu quandu si arranca cù assai piante è fiori. Hè struvatu u vicinariu cù gerani, capelli, carnati, peonii, iri. I campanile di a campana di i Carpathiani pudete decorate u terrazza, a loggia o a terrazza.

Plantate questi chjudi blu in u to giardinu o in u balconera è lasciate è diventate u vostru invitati cù i so campane di u celu.