Pregnant per 28 simane - què passa?

28 settimani hè u terzu trimesteru, o a fine di u settimu mesi di gravidanza. Ahead hè u stadiu cchiù difficultu è rispunsevule d'aspittà. U zitellu à questu tempu hè assai attivu, è a mamma hà observatu i so movimenti nantu à a pelle di l'abdomen è ancu u so sposu.

Se u gravidenza hè 28 simuli, a donna hà bisognu di sapè ciò ch'è passava in questu tempu cù u so corpu è u zitellu. Questu avete aiutu à a so mamma, inevitabbilità di l'eccitazione è di calà prestu per u primu ghjornu in prima.

Chì ghjè u fetu?

Allora, a vostra gravidenza hà assai tempu - 28 simane, perchè u pisu di u zitellu hè digià chilugrammu, è forsi un pocu più. U foglie cuntinueghja per esse rapidamente. U periodu di gestazioni à 28 settimane si distingue in chì u sviluppu fetali scopu risultati boni:

Avèndulu alcune 28 simane di gravidanza, a dimensione di u fugliu pò esse 37-39 cm. U zitellu ùn stà senza firmà à questu - è da seguita cumprà rapidamente.

Chì ghjè a mamma?

A donna pensa chì ci sò cambiate cambiamenti in u so corpu.

Sì l'utru hè cuminciatu di cuncrettu, affirmate chì u so tonu hè cresciutu. Ma questu ùn hè micca sempre un problema: perchè u corpu di a mamma hà cuminciatu à preparà per u norvegimu annunziu. Se u tonu à a 28 simana di gravidanza hè prolongata, pò assicutà natu nascuto prematuru. Questu ùn hè più persu periculatu per u zitellu, perchè in questu tempu hè abbastanza viable.

U Calostru à a 28 simana di gravidenza principia a sviluppà cù assai attivu. A donna sguardi à questu quì i fiori gialli in i so mutanni, chì ponu appare in ogni ora di u ghjornu. U mutivu di u panicu hè chì ùn deve micca falla, cum'è veramente l'absenza di secrezii di calostru.

À u periodu di gravidanza di 28 simane, una donna hà un dolore di u spinu. Questu hè duvuta à u fattu chì u zitellu hà attivamente cultivatu, è cun ellu l'utru è u mandru di a mamma. Tali sensazioni dulurizii sò normalment esaminati, tirannu. Inoltre, a donna deve cuntinuà a seguità i numeri nantu à i scàglie. Da 28 settimane di gravidanza, u pesu di a mamma hà da più di 300-500 g à simana, micca più.

Duranti stu periodu criticu, una donna hà bisognu di seguità certu cunsiglii: fà prucessi; à manghjà cusì riccu in ferru; guardà u vostru pesu.