Sindrome Alcohol Senza Fetale

E donne chì drentu u alcohol durante a gravidanza, mette in futuru figlioli in periculu seriu è prublemi di salute. L'alcoutu passa per a barrera pratichevule è hà un'annergia eccessibili annantu à u zitellu. Stu usu hà pò causà un sindromu di u sindicatu in u zitellu, chì prublema una quantità di disordini persunale. A gravità di a malatia depende direttamente da quantu spessu è a lotteri a mamma.

Signs of alcohol syndrome

Ùn ci hè nudda evidenza chì ci hè una dosi d'alcohol chì pò esse cunsumata da una futura mamma è ùn averebisce micca u fugliu. Per quessa, una donna embarassada ùn deveria abbandunà micca alcunu alcolu. Hè ricivutu di fà questu in l'urganisazione di pianificazione per esse a sclusión di a pussibilità di l'esposizione à sustanzi sani in i primi tempi. Dopu tuttu, hè in u principiu chì l'òrgani internu sò stati posti, è u sistema nervoso.

U sindrome à alcuni in i zitelli hè carattarizatu da i seguenti sintomi:

Immediatamente dopu a nascita, u duttore pò avè un numeru di fenomeni chì indican anormalità in u funziunamentu di u sistema nervu, per esempiu, tremore, pressione musculale, convulzioni spontanea. Toddlers nantu à l'alimentazione naturale sgrananu pocu e so pettu.

U ziteddu male ùn hà micca tutte e cose. Un pianu perfettu pò esse osservatu in quelli figlioli chì ei mariani anu patitu da una borrachezza pesada.

E cunsicenzi di u sindromu fetali alcohòlicu

À età, a cundizione di u paci hè aggravatu. A probabilità di patologii visivi, infizzioni di ucechjaru, malocclusione hè grande. Spessu, i zitelli cun questu sindromu suffrenni d'attenzione limitata, povara disciplina, cambiamenti d'amici. Hè crescenu assai in u cullettivu, anu pussutu prublemi in l'apprendimentu è cumunicà. Sò carattirizzati da un liveddu di intelligenza, falsità, u sviluppu di disordini mentali. In u futuru, i prublemi cù a lege sò pussibuli per a mispercepzione di e norme suciale da questi populu.

Sta cundizione ùn pò micca esse guarita solu. Ùn pudete solu cummatti cu la manifestazione di certi sintomi.