Quandu l'abdomen fighja durante a gravidanza?

Molte parechji pregnant femiddi sò spessu affruntati di a quistione: "Quantu misi venga a panza?" Or "Quese sema hè st'amacu?" Questu ùn hè micca surprisante, perchè tutti vulianu sapè à chì preparalli. Qualchissia hà un vistitu nantu à u nasu, è avete bisognu di sapè cumu stilu di cumprà un vestitu, è qualcunu bisognu di decide quan è quantu à dì à u patronu di a so situazione interessanti. Qualchissia pò esse prughjettanu un uttellu di l'estiu o inverndu, ma ùn sapendu chì serà u zanellu da quellu tempu. I ragiuni, cum'è no vemu, sò missa. Ma una risposta senza dubbiu, in quantu settimane u ventu hè pare avà, nudda.

Ma a discrepanzia in l'aghjurnà di u so aspettu ùn hè micca grande. A maiò parte di u stomacu pare à 14-16 settimane. Succece, sicuru, è cusì, chì quì à a 7 simana di gravidanza, una donna ùn piace micca a so robba piacevule. Ma in a maiò parte di i casi, hè causatu micca da u crescita di l'abdomen, ma da un incrementu insignificante in u pesu di corpu di a donna incinta.

È ancu quistanu quandu quì à 20 settimani di gravidenza ùn ci era micca manifestazioni esterni (à dì l'abdomen), chì facia a donna chì era incisa. Dopu tuttu, vogliu è chì u locu in u trasportu hè inferituu, è chì l'indulgenza facianu, è sìate a gravidanza à a fini! Ma tali apartu tardi di l'abdomen hè ancu una tipu di norma, è ùn anu micca peghju. Hè vale di ricurdà chì u tempu chì a panza ùn avè micca influenza in u grandu finali di u stomacu. Eccu, pò esse apparevi in ​​12 simuli, ma questu ùn vole micca chì ghjè serà grande assai da u quadese.

Inoltre, assai medichi recettanu chì di u mumentu chì u stomacu cumencia à parechje, porta un bandage. Ma ùn avemu avutu ricumentà trattà cusì categuricu. Ùn sò micca tutte e donne chì avemu inevitatu pruvucarà à vende un embiu.

Chi averia u crescita di l'abdomen?

Unduosità chì u ventre hè stata, i seguenti fatturi influenza:

  1. A custituzione di una donna davanti à l'iniziu di a gravidanza. È ùn ponu esse dichjaratu chì u più chì una donna hè inclinada à pienezza, u primu di a so vulula torna bisogna. Invece, ancu vice versa! Dopu tuttu, in i primi simani, u fetu hè sempre assai picculu, è u leccu crescenu di l'utru hè casi invisibili à l'altri. Ma si una donna hè assai fina, da ancu un cambiamentu cambiamentu di u so zingisu.
  2. U tettu di u zitellu. Eccu u principiu hè simplice è cumpruntà, quantu più un zitellu criscia, più forte u corpu diventa, è, secondu l'stomacu. E à 15-18 settimani u fetuu cresce lentamente, è u cambiamentu in a circunferenza di l'abdomen hè micca grandi in comparatione cù a semana precedente. È dopu à questu pezzu, pudete ghjornu oghje per celebrà a quantità di u panicu.
  3. Ùn u rolu di u minimu hè ghjucatu da u numeru di u fluidu amnatuicu. Sì si sò un pozzu maiò cà a norma, in quandu u periodu quandu quelli chì sò ingnevuli ponenu vapeur menu. E se menu di a norma, u stomacu, rispettuve, apparse un pocu dopu. A devenza in a quantità di l'acqua nantu à una piccula assicuranza hè normale è ùn deve micca motivatu. U fattu hè chì a quantità di l'acqua è u sviluppu di un zitellu pò esse ligeramente per avantaghju à l'altri, ma da u mezu di u gravidenza tuttu hè normalizatu.

Allora, quandu avete sapè à quale ellu hà esse stimatu per l'apparenza di u panicu è ciò chì influene a so dimensione, nunda ùn impedirà e vostre piani di esse realizatu.