Chì parenti vi parlu?

Parroti parlanti

Se avete intesu parlà cum'è parroti, avete avete qualchì parechje silenziu so diverse ben cunnisciuti, è qualcuni pò repete e parolle è ancu e frasi, è in modu correficu è à u locu duveranu. Hè questi i pani chì si dicenu à parlà. Prima di cumprà un paese di parlà, hai bisognu di scummigghiari quali pivota si parla.

Chì tipi di pappagallo li parranu?

Ci hè un disattivu chì e pappagalli falanu megliu. Dipende micca solu nantu à u sessu (maschili in pappagalli ondulati), età è spezie d'aus, ma ancu nantu à e so capacità.

  1. Un loro ondulatu hè un picculu uccellu, sociable, senza capriccià à e cundizzioni di vita. Apreva facilmente di parlà , ripuglianza sona è circa 100-150 parole.
  2. Jaco hè cunsideratu u pappuluze più parlante (finu à 300-500 parole). Replicate accurately u parolle umanu, cumprese a voce maschile è femina, risati è altre sonu.
  3. Laurie - petits pappagallo di colori brillanti, mosca veloce, assai esigenti nantu à e nutizie è u cuntenutu (un clima cale in a camara hè necessariu). Sò amici, boni trattati (circa 70 parole).

Ci sò parechje spezii di pappagallo chì parranu: Ara, Kakadu , Amazonia, Corella. In ogni casu, sò menu prubabile di ricurdà e parolle, è a so voce hè diferente di l'umanu.

Preparazione per furmazione

Decide quale hà insignatu u pappagallo - deve esse a stessa persona, preferibile una donna o un zitellu. Aspittendu l'acellu per avè ad intremu à voi è amparà à pusà nantu à a spalla.

Prucessu di studiu

  1. I corsi più megliu esse passati in a mattina o sera à l'alimenti. Prima, attruverà l'attenzione di l'studientu - questu pò esse determinate da a strada chì chjica l'occhi o lentamente apre u ciachi. Siconda, hà caputu chì dopu fattu a so cumpagnia sarà animatu da e cose.
  2. Ogni 10-15 minuti, è un ghjornu à a simana - circa 40 minuti avete a ripetiri a parolla scelta, è da a frasa. Empieza per ricurdà u vostru nome.
  3. A lezziò si deve esse guardinse in silence, ùn vultate micca in a TV o radiu.
  4. Hè megliu cumincià cù i paroli chì cuntenenu vucali "a" è "o" è cunsunanti "à", "p", "p", "t".

È, finarmenti, esse amici, calmari è pacienti durante a classe. Pensate à voi stessu, cumu pudete insegni à un pappaddu per parlarà, se ùn avete micca cunfidu à voi, è vi constantemente gridate è scangulu?