A rabbia in i cani - i sintomi chì tutti sò sapiri

Tali malatia virali mortale, cum'è a ravida in i cani, ùn principia micca manifestazione di sintomi. E siccomu a scuperta di i signi iniziali di speranza per a guare di l'animali ùn esiste più. Prutegge a petite da una maladie formidable cù l'aiutu di vaccinations, u patronu si pruteghja è di tuttu u so ambiente, perchè a malatia ùn hè insegenu per una persona.

Cumu un cane poverete rabia?

In a quistione di induve a rabia hè stata rapida l'animali, i scentifichi ponenu una risposta senza ambiguu: l'infizzione si faci à i fluidi biologichi - saliva, sangue. Spessu un virus hè transmittatu da un animal sickto à una sana da una muccuna. U gruppu di risicatu cunsiste in animali affissante vicinu à steppi, boschi, distanti da e zoni cintrali. Ogni individui raghjone infestate unu di l'altri, i misgi, volpe, racconi, altre animali di sangue.

Ancu in a casa, una petre chì ùn hà micca partutu à a strada pò pateviurà un ragiu chì pò ghjucà in l'abitazione. E si i ghjacari sò i vechji amichi è ùn si muzzianu u cicculata, ma simpaticamente lamberu, per a saliva è a chjuchegu più veloci u virus avveranu in un corpu sano. Pudete ancu à una persona si u fluidu bioloicu di u cane infettatu (masticata) si face a la skin dannuta.

Stage di rabia in cani

In a grande maggiorità di i casi, a ràbia in animali passanu in una forma violenta di 6-11 ijii cù sintomi chjami è di separazioni à l'urge:

  1. Prodromal. Per vede l'olu in u primu stadiu pò esse criaturu assai attenti, sapendu chì u so dog cercanu cun animali suspittosiu. Duranti u ghjornu (quarchi dui o trè) a petite si troppu depressu - ùn vole micca ghjucà, dorme assai, ùn ùn mostra l'interesse in altri. Hè incubatu da e persone in un locu fridescu è ùn pò micca à risponde à a chjamata. Uni poveri cuntrullenu à u cuntrariu à u maestru, volenu tendezza è cuglie i so palme. L'annu stalla sbadigliatu, saliva, "agghiuttisce" l'aria. Stu piriu hè u più periculariu, perchè i sintomi ùn sò micca evidenti, è i fluidi cuntenenu u virus.
  2. Manic. Aghjunghjendu a cunniscenza di u cane è sintomi di a regressu di a malatia - hè chjucatu in u bughju, da ghjucate, per esse senza ragiunata finamente chianci è rocci. L'animale hè aggucatu - intrattendu di spuntà u correttu, rende u pianu, s'ingrune l'uggetti indiscriminati. U cane si ghjusta in tuttu, è à u maestru ancu. Un cane di strada pò eseguisce una distanza enorma, muzzicannu e persone è animali in u so viaghju. A saliva dribbles, una barker stante accumente. In una fase calmata, u patechju cascà nantu à u so lignu, respira duramente, pateva l'aria è suffreva in rampi. L'etapa manicua dura 3-5 ghjorni.
  3. Paralitica. U cane ghjate è murite, i sintomi: l'apatia fonda, seconesione sia, un rifiutu tutali di manghjà è di bevi. Ùn rileghjanu à e persone, a gargia hè paralìta, a saliva flussi profusamente nantu à u pettu. Hè una paralizia di e pateppi trasversali, l'animali prova di trasfurmà in un locu fridescu, si mette in cune è si murenu di respira senza firmà. A durazione di l'ultima etapa di a malatia hè di 7 ghjorni.

Ci hè ancu una forma silenciosa, recurrente, abortiva è atipica di u cursu di a malatia. In u primu casu, in l'absenza d'aggressività, paralisi di e tummitu è ​​a farinella sviluppa. Cù a forma di ritornu, a ruscatura hè osservata è in 3-4 simane dopu l'aparicio di signalli tipici, cù l'abortive (rari è pocu studiatu) - in a seconda fase vene a cura completa. A malmetta tipica dura una longa volta, finu à 5 mesi senza divisi in u palcuscenicu.

U periodu di incubazioni di rabia in i cani

U punta di u virus hè a spina dorsali è u culu. Ci hè u più vicinu di u locu di u muzzicu, u più prestu quellu ghjocu à queste l'organi, è i signali di a rabbia parevanu animali. A durazione di u periodu d'incubazioni hè determinata da a quantità di u virus chì hè intrutu in u corpu. A susceptibilité à a malatia hè duvuta à età - i ghjovani ghjovani sò più dolci è più avanzati ca i vani cani. L'incubazioni hè scupartu, hè 3-6 settimane. Oghje chì dura una longa volta, in i pirsuni individuali, a malatia ùn si manifesta micca finu à un annu. In saliva, u virus si cuncentra dopu à 8-10 ghjorni, u cane hè digià periculoso.

Signos di rabia in cani

A cosa principal chì sapemu hè cumu si a ravette si sviluppa in i cani, per esse sululamenti l'animali infettati in tempu. A malatia severi in u ghjacaru pò esse determinate da u fattu chì sia sbulicatu, a pet hè salivazione da a bocca, a lingua hè tirata fora, l'opa di corneali è strabismu sviluppanu. Rabia in cani - sintomi:

U primu signu di rabia in i cani

A rabbia insidiosa in l'animali, i primi simbulìtimi in i mascartici pò manifestanu à altri tempi. S'ellu si osservanu dopu a cumunicari cu un animali suspittosu, hè megliu esse mostra u cane à u duttore. In regula, i ghjovani individueldi culpiscenu più veloce di i vechji, perchè u sistema nervoso hè più stabilu in questu. Rabia in cani - i primi sintomi:

Cumu cuntrollà u cane per a rabia?

Sì u patrone di u cane vi sintomi d'infezzione di a cugliera cù una maladrina terribili, hè necessariu di piglià mette:

  1. Aolite l'animali da altri parechji è e persone.
  2. Fighjulu à a clinica. Sfortunatamente, per i zitelli viventi ùn sò micca mètudi esatti - cumu fà di a razzia in un cane. U duttore si mette l'animali in quaranzumu durante 10 ghjorni è fighjenu u so cumpurtamentu. Nisun prucessu in i ghjacassi viventi nantu à sta maladie ùn pruduce micca, cum'è quellu amminastru di quattru fugliini posa una minaccia à i travagli di a clinica. Sì, duranti u periodu di quarantena, a ravica in i cani mostra sintomi evidenti, u zitellu hè eutanasia, per ùn prurallu a so angustia. Nisun trattamentu, anche à anguillà a cundizione, ùn ùn pruduce. U diagnosi esatta hè missu postumamente.

Analisi per a rabia in i cani

Quandu si dumandò cumu capiscenu chì u cane anu a rabia, ùn ci hè nisuna risposta esatta. In più di una forma violenta cù sintomi franchi, una petite pò esse malati è una versione silenciosa di a malatia è esse un virus carrier. Hè mpurtanti di seguità a petite è cambiassi in u so cumpurtamentu, soprattuttu s'ellu ci hè un episodiu di cumunicazione cù un mamiferu suspitticu. L'analisi per a rabia hè stata fatta da un annu animatu, si morsi un omu. Per fà questu, u labiu hà bisognu à rimendarà u so corpu o capu. U diagnosticu hè cunfirmatu da studienti di u curu in u prisenza in u campu di un microscopiu di i cattivi Babes-Negri.

Hè a rabbia trattata in i cani?

Sfortunatamente, a rabbia in i cani ùn hè micca trattatu. L'animali di mal è suspittusus sò eutanasianate per ùn avè micca soffre. Un modu in modu ambu è chjucu hè a vaccinazione annuali di l' animali. Se u furmeru ùn hà micca avutu prima annantu à l'animali una inigula di rabia, u ghjornu puderia mori da qualchi virus chì hà influenzatu u so cumpurtamentu. U duttore pò espansione, quarantana, un cane chì hà pigliatu una pesta o un coronavirus è un quadruped senza terapia moriri. U ghjornu puderia campà se u patrone hà inghjustatu in tempu da una furmazione formidiglianza.

Quandu u cane viaghja cù rabia?

Duranti u periodu di l'incubazioni, i sintomi di a malatia sò invisibili, ancu chì u cane, malatu di rabia, hè digià cuntagie. A fine di stu periodu, a ghjallina accumenza di presentà i sintomi, i principali sò idrofobia, incapacità di bevande è agressione. A vita di l'animali dopu l'apparizione di i signori iniziali di a malatia varia di 2-4 a 11 ghjorni, inveci di u tipu di malatia. Allora u patruni moru.

Cumu hè a ràbia trasmessa da i cani à l'omu?

A ghjente pò esse infettatu cù un virus through the muzzicu di un rabid animal. A persunia hà ancu avè tali sintimi: cunvulsioni di i musculus respiratorii è musculari, da aduprà a paralisi, idrofobia, ispasmi di a larynx, a morte vene. Se una persona hè mossitata da un cane, i primi signali di a ràbia apparentanu à una settimana - un annu (dopu à a venite di u periodu d'incubazioni), secondu u locu di ferita. Se i sintomi sò truvati, a morte hè inevitabbile. Dunque, dopu à un muccuni, hè megliu esse direttamente à u duttore è fà una seria di injections chì aiutanu à evità cunsiquenzi letali.

A vaccinazione di cani contru a rabia

Ogni annu vaccinu di i animali nantu à a ràbia aiutà à assicurà a petite da infizia da più quantu pussibule. Ogni duminaru da u puntu di vista di a liggi deve esse una vaccina una vacuna. Sì senza ellu, una petite hè pruibitu per esse esse stallati, per spende à l'exhibizioni, per entra in transportu publicu. A vaccinazione hè di prezzu (in l'istituzioni publici ponu esse realizatu senza custu) è tutte sicurezza, ùn si provoca allergii.

A primu vaccinazione hè datu à i cuccioli à 3-4 mesi, da quì - ogni annu. Dopu questu, u coru di u cane ùn hè terribili. A u tempu di u prucedimentu, u canu deve esse clinicu sanu, trattatu cù l'helmintii è parassiti 10 ghjorni di prima di a manipulazione. I injecuzzioni sò realizati cù monopreparazioni o cumunità mudernu, chì pruteghjanu immediatamente da tutti e formali cumbusti canine.