Lotus Pose

Pose di a lotus flower, padmasana - a propositu bellu cunnisciutu in u mondu sanu: una sola ghjucca è nantu à a coscia di l'altra parte, u paleanu vicinu à l'abdomen. A secondae vola hè simili. Rice tapate u pianu. U corpu hè diretta, retroleia liscia, u corpu in equilibriu, ùn si svveva à i lati è ùn micca abbruciata à u cantu. A lingua debe restitu da u palatu. A manu manca nantu à i so ghjinochje in un state tranquillu, ligne fissatu nantu à l'u govenu. Puderete cercà i vostri ochji per una rinfurzata cumpletta. In questu postu, avete averà còmico (principianti sò più difficiuli) è e dolci cusidomi ùn sò micca sentu.

A persona chì voli chì s'assuchenu in una pusizzioni di lotus ponu utilizà cofre e tappe. Per sente questu hè necessariu nantu à a grandi prima di una rugna o di una pillow per a testa di pienghja è di facilità di carità nant'à u backbone.


Ioga - lotus posture

A meditazione in a pusizioni di lotus anu un effettu benefizièvule nantu à u corpu, chì, in generale, hè utili in a pusizioni di lotus. U corpu rilassate è a persone si "purificatu" è si faci tranquillu. A circulazione di l'organi pélvis improvesu, sta pusizione tonica i musculi di u spinu. Si dice chì a pusizioni di lotu chjara da i peccati è questu hè ancu u so benefiziu. A persona chì hà pigliatu questa attesta hè imbligata da i canti di energia negativa, cusì eliminendu a perdita di l'energia da u fondu. In ritornu per i vostri sperienze avete a pace, a cuscenza di a realtà è u mondu reale, è più importantemente - saviezza.

Duranti l'sforzu è l'affare di maestà di a pusizioni di lotus, pudete troppu scumpientu st' obstacles: mancanza di flessibilità è di dulore eccessivu. Per quessa, avete bisognu à preparà appena u vostru corpu. Eccu alcuni consigli per fà questi esercizii per aiutà à trattà.

1. "Piuma pleguata". Posa à u pianu, tira i so gammi, piedi, è hè necessariu d'avè una volta liscia, per ùn micca ferite a spine! Avemu prima ghjente, mani facenu i nostri cogni è si ghjittassi in i nostri peri.

2. "Spaghetti torci da". In listessu modu cum'è in l'exercitu previ, solu una sula hà bisognu à u ghjinochju è ponu perpendicularmente à quellu chì hè penurtariu, cù torsioni cù u pede.

Dopu chì avete fattu questu quì, pusendu un pede di a perna toscana nantu à a cunta di malatia chì hè dirittamenti diretta, è pruvate per fà u gule di ghjinochju nantu à u pianu è ùn flutanu in l'aria. In questu postu, pigliate una manu ghjustu sopra à u joint in u pede, è piglià l'altru per u toe. Rotate u pedi in direzzione diffirenti, avete bisognu à un calde, fate un maschile pè .

3. "U Pose di a Butterfly". Dopu questu, aghjau li gammi in i ghjinochjati è di spinghjite e ghjinochje. Hè bisognu à fà per fà u pede da a pelvis. Embrace i pedi cù e to mani è risolviete a vostra volta, lasciate e vostre spalle. Avete bisognu à tuccà à i lati di i ghjinochji in terra.

Fate i vostri ghjinochji à pusà è davanti. Sembe l'aletu di a farfalla. Questu esercitu hè assai utile, hè cunsigliatu per fà à tutti prima di ogni pusimentu in u lotus. In casu di manera rigulari, i vostri ghjinochji sò più disprezzati in u futuru.

4. "Benessere pratitif". Doppu averebbe masterizatu a maravigliosa mariposa pose, cù e to mani vvicenu i vostri pezzi di stu modu, perch'elli anu signalatu. Fate i vostri coddi nantu à e gammi è pratza pianu lentamente. Sicura chì questu hè ancu fatti cù una spine evena!

Pusete e to pede nantu à a larghezza di i vostri spalle, culatta alternativu per una o l'altra fossa. Ùn si scurdate di voi chì avete bisognu à intricà in i articuli di u malugraficu, è micca in u rinu. In a fine, mette e manicuresi nantu à i so ghjorni è praticà in fronte cù a spina dritta.

A nota: ùn permettenu micca u dulore severu in i articuli di i pedi , per ùn infestà. Fate stendi assai pulitu, ma ùn mancanu l'eserciziunamentu a pesar di tuttu! Sperate per u fattu chì u secondi entrenamentu pò esse aghjurnu chì l'avanztu. Ma allura u vostru corpu uttene u ghjornu è tuttu hà da travaglià.