Una trama per sunnà un amatu

Ci hè quì situazione chì quelli amanti sò obligati à parte per qualchì tempu. Un amatu ùn ùn scurdà di u so sceltu, ancu in un sònniu, puderà duverà un ritu simplice. Hè impurtante ùn dettu à qualcunu di usu di magia, perchè ùn viaghja micca.

Conspiracy à a luna per sognu di un omu

Un ritu simplice si deve esse realizatu nantu à una luna piena. Pigliate una carta di carta scritta è scrivi nantu à questu cunghjunta:

"Deva-Luna, dà u mo amatu (nomu) saluti da mè. Ci vede à veda in un sognu, ricurdate di mè è miss me. Quandu avete abbandunatu, mi dà novu. Deva-Luna, dà un sonu duodore happy and bright about me, è ti ringraziarete, grazie assai.

Prima di vultà à pusà, stanu nantu à a finestra aperta, fighjenu à a Luna è leghjite a trama quattru volte. Allora dumanda u papetu è u lampò in a finestra. Immediately after that go to bed.

Conspiracy nantu à un speculinu per sognu di un omu

Pigliate un petitu mirroru è scrive nantu à u nome di a persona chì amate. Pudete fà questu cù liparazzu, un pappu di feltru o un lapis per l'ochji. In vista in u spaziu, leghjite l'installazione:

"In una spiunna spiaghja rilievule, pensu, in un sognu à u sognu sò stà. (Nome) u dorme è restu, è vedi in un sognu. Amen ".

Hè impurtante durante questu quì per fà un ispedizione di a fàccia, perch'ellu a riflette respira. Dopu quì, pusendu u spechju face sottu à u pillow. Stu ritu pò esse usatu da parechji ghjorni in una fila.

Prughjettanu un sognu per una photo per sognu di un omu

Per a l 'òrdine hè necessariu di preparà una fotografía nova di l'amatu, è ancu di 13 candele di l'eglise. Pudava a fossa nantu à a tavula, è seguita u locu i candele è pianu pianu. In vista di a photo, leghjite sta cuspirazione:

"Dient à duverebbe per voi à a dumanda di a notte, quandu si chjine l'ochji chiancati. Sò benivultu, aghju amatu, quand'ellu fubbe in u mo sognu per voi u più bellu. Ùn puderà esce da esce, spende a ghjallina, infundate ogni notte in cunfusione. Avete da esse uttene à i sogni, è vi succumbera à i charms, è aghju da esce per esse di u mo core. Cusì sò. Amen ".

Rite per passà 13 ghjorni in una fila, perchè ellu hà dettu.

Una trama per sunnà un amatu in un sonu eroticu

Vulete chì u zitellu sordi ricordu di u sònniu durante un bellu tempu, uttene stu rituali, per ellu preparate una fotografia di l'amanti, una candela d'eglise, una carta di carta è una nova penna. Per principià a ceremonia devendrà a luna in mezzanine. Pujhe una foto davanti à voi, è dopu una candela per dilla. Dissolve u vostru capelli è cacciate tutte e vostre robba. À una carta di carta scrivite un taleddu di sunnà un amatu:

"Aghju ghjornu, u servitore di Diu (u vostru nome) pricendu, per percorsu per ogni latu. Ùn vogliu dorme finu à l'alba, ùn aghju vugliutu l'occhi in utrechka. Seraghju triste è triste per u mo stessu, servitore di Diu (nome). Tù, a mio malenconia, andate à l'indecisioni, facenu e parolle d'amori, per fà ralentisce in dormu è in u sole. Dàtene un desideriu: cumu carizziunite un servitore di Diu (nome), cumu ad amore è blush ogni ghjornu, ogni notte, ogni minuti ".

Allora lighjate a trama, pusendu u focu à u paper da a cannila è da creme, fendu fumu cù una fuma photo. Formate a foglia di sparghjera in u ventu nantu à a finestra. Pigliate a ritrattu sottu à u pilone è andate in lettu, è abbanduneghja a candela incusculita solu. Ùn cunsigliate di ripetirete u rituali spessu.