Torta di Cherry - ricetta

Cirie, à u bigliu dispusitivu di vitamini è propietati benifichi, è u so gustu aggrottu, aghjusta à u locu unu di i posti righjunali trà boli è frutti in a preparazione di tutti i tarri di tagliutti, torti, pasti è desserti. U gustu di e ciliegie congelate o pruduttu ùn micca diversu da u frescu, cusì ponu pani cocchi da tuttu l'annata.

Ciliegia hè a postrea più cumuni in l'estate, è a ricetta per a so preparazione hè simplice.

A pasta pè u pezzu ciucciu pò esse a levatrice è di a bocciola, è a biscuit.

Oghje, vi cunsigliaranu cumu per preparà un catu di pezzu diliziu in una prisenza.

Tungese viennese cù ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Oghje u ova cù u zuccherinu finu à u voluminu aumenta da circa a mità. Dopu, mentre chì cuntinueghja, aghjunghje l'oliu è a farina pruggittatu graduale, cunnessi cù u polu di puddastru.

Amparemu a pani preparata in una forma grezzata. Da quì sottu a distribuzione i cherry starched, pritaplivassi pocu, è sbugiati cù petali d'amanduli. Intuccerate durante circa trinta cinque minuti à una temperatura di 180 °. Quandu sirvia, sprinkle with sugar in powder.

Pie, ciliegie, minerale, acqua (magre)

Ingredients:

Preparazione

A farina piace hè cumminata cù un polvere, u zuccheru, u zuccheroi di u sali è di velluru. Pour gradually vegetable oil, mineral water and mix thoroughly with whisk or mixer until complete homogeneity. Più pocu di più di a mità di a pasta addossu in forma oiled, oversized, facemu u cherry, sprinkled cù pre-starch, è pour a pasta restante. Pechem à una temperatura di 185 gradi à a disponibilità ghjustu, quale verificate cun un bastone di legno. Questu pò piglià quaranta minuti. Tuttu dipende di a capacità di u to furnu. Demu u pastellu un pocu cool, sprinkle cù u zùccheru in moltu è serve à a tavola.

Pouring cake with cherries

Ingredients:

Per a prova:

Per ghjilling stuffing:

Preparazione

Farina, cù u zuccheru, u zuccaru di u sali è di vellinu, grind with butter a mouton. Allora aghjunghjemu l'ghjuvana, l'acqua è appicienta un pasticceria corta, elàstica. Ci putemu in pusà Frigore durante quaranta minuti, coperto cù una film.

Puderete dumperà a pasta in a forma di a forma, distribuzione ancu u prutella à u fondu è di i mariti. Facemu diversi punzonate cù una furcedda, staccione u pergamino nantu à a cima è fegate piddani o fagioli in modu chì a pasta ùn hà svago, è stufò in u fornu per quinze minuti à una temperatura di 200 gradi.

Per mettere zucchero, fècheru, vaniglia, crema agria è scorchera d'ova finu à ottene.

In u spaziu di aria finita avemu allungatu cherries, pour u mischju prestatu è fremenu in u fornu à vinti minuti.