Toni blu per i capelli

Brunettes chì vulianu fà u culore di ringlets più saturati è ottene l'effettu di u "raven wing", cum'è e ludi chì vulete pruvà à l'imaghjina di Malvina, u tò tonu blu per i capelli hè l'ideale. Questa ferramenta estende a fruntiere di l'esperimenti cù l'imaghjina, ùn hè micca dannu a fasgula è vi permette di rinsignà u soldu resultanti, si ùn hè micca fitu. A cosa principal hè di sceglie un pruduttu eccu un pruduttu.

Chì tonu blu per tinghje i vostri capelli?

Cù u rapportu di prezzu è qualità entre i cosmichi in questa, Tonic vincìu da l'Agente Clever. Tintò in u 3.1 ("Prugna selviva") permette di piglià un coratu chì vole saturatu, è ancu cunzone di cura di i capelli, dà a gentilezza, elasticità è brilla.

Hè nutate chì ùn sò micca parechji tunnole blu, in particulare cun una cumuzzioni accettabbli. Perruppatori sò cunsigliati per sceglie di tali nomi:

Questi marroni ùn micca secche ricci, dà una bella sbagliata è lavate dopu 6-10 corsi.

Toni blu nantu à capelli bionda è ghjusti

Infatti, l'uttaeddita discritta hè creatu specificamente per blondes, chì luminoso è riccu bleu cù tònica pò esse ottene solu nantu à u pilu chjaru.

Mircatu assai pocu fugliali cù una testa cuntrastante. Per esempiu, un pocu filu blu aperti in cunglizzione cù una rubrica rossu bona strada .

Tonic blue per i capelli scuru

Brunettes, in particulare cù i capelli nìuri naturali o caschi rossi, u pruduttu presentatu aiuta à dà i chjusi un tinte internu, cum'è nantu à l'ale di u corbu.

Se ùn ci hè micca vulete cumpiacirle u capu di capelli, pudete arguminate uni pochi è dipinti in l'ùmmaggiu desitvuli, dà un scatula o corda di "zest".