Jardinu Chinu


Circundente da a muntagna alpina , affucannu in parechji parchi è giardini, l'Europeu Zurich si cunghjunghjenu in armunia è in un pezzu di filusofia orientali, sustinutu in u giardinu cinese. In u 1993 hè stata prisintata in Svizzera da a cità di a famiglia di Kunming cum'è un signu d'una sindicazione forte è d'amici in questa cità, da quandu u ghjardinu hè unu di i principii prublemi di a cità è u destinazione d'appartement preferita per i citadelle. U giardinu Chinese di Zurigo hè fatta da securità in a tradizione principali di a China antica è hè forsi u rappresentante più ambiciosu fora di u paese.

Descrizzione

In u territoriu di u ghjianu Chine Zurich, ci sò parechji laghi è altri, è a cumulazione naturali di e flussi, l'arbureti è i pedichi hè digne cù detezzi architectural: numerosi arbours è pagodas, pallini è ponti, strade stradale chì si transformanu in scala è assai altri belli.

Cum'è sapete, u clima alpinu differe significativu da a Cina di u Sudu, perchè in u Zurich Chine Garden ùn sò micca tutti i tippi d'arburi è i pianti tipici di i jardini tradiziunali chinesi, ma quì averebbe meetu i principali rappreżentanti di a filusufìa cinese: bambù - un simbulu di forza è di flessibilità di caratteru, u pinu - un simbulu di permanenza è di durabilità, è ancu un cirasa d'invernu. U locu centru di u Garden Chinese in Zurich hè l'esposizione nantu à a muntagna, quì, nantu à l'idea, si pò distracte di u fuss usuale, ritirate per truvà risposte à e dumande tormentante è calma. Cù u principiu di a bughjura, u giardinu lampate millenarii di luci, chì, riflittutu in numerosi corpu d'acqua, turnenu in un paradisu.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U giardinu Chinese di Zuricu travaglia in a staghjone di staghjone (18 di marzu 18 di uttùviru) à ogni ghjornu da 11h00 a 19h00, hè pussibule alcuni di u giardinu cù trams №2 è №4 o trolley №33 à a strada Höschgasse, da caminari un pocu di u lavu. Nò parte pocu da u giardinu sò hoteli ristoranti è ristoranti , in quale pudete avè un frenu dopu un caminu longu.