Chì aiuta à l'icona iberica di a Mamma di Diu?

Sicondu l'antica dimissione di a fàccia di a Mamma Ibera di Diu era scritta da u santu Apostolu Luke in u primu seculu, quandu a mamma di Diu era viva. Hè spessu chjamata "Portanu". A través d'sta imagina, a mamma di Diu hà avissini avvirtutu monjosi di l'adversità impending. A stu puntu, l'uriginale di stu icona hè nantu à u mondu Athos.

Lee l'icona Iveron trè volte à l'annu: u 17 d'aprile, u 26 d'ochju è u 25 ferraghju. L'imagina hè una grande dimensioni 137x87 cm. L'icona hà dui salarii, chì sò cambiatu di u tempu. A più persunale perseguite anta era fatta da i patroni di Georgia in u XVIe seculu. À l'altra parte hè una croce cù un monogram è a frasa "Cristu face grace à i cristiani". U secunzu salario hà a so peculiarità stessu - in u marghjettu di l'imaghjina l'apòstuli sò dipinne sanu sanu. N'autra partenza distinguishenti significativa di stu icona hè una ferita chiuvuta in a fàccia di a Virgen.

Storia di l'icona "U Portieru" Iverskaya

In u IX seculu in Asia Minori hàvendutu una vedova cù u so figliolu. In a so casa ci era un icona di a Mamma di Diu. In quelli ghjorni, a persecuzione di i icone Ortodoxi nascite. Quandu i suldati vènenu in casa sò vìdenu l'imaghjini, u ghjiru un focu in questu. À a so sorpresa è l'horrrure, u sangue chì avia furmatu a disseczioni, accumincia a flussu. U surdatu cariu à e so ghjinochji è hà cuminciatu à dumandà u pirdunu per u piccatu chì avia fattu. A listessa ghjurnata, a donna è u so figliolu vultonu à u mare, cuminciò à pricà è à salvà l'icona chì l'abbandunà in mare. À u listessu mumentu, l'imàgine s'aprennavanu è natu nantu à l'ondi.

Dui seculi dopu, l'anziani nantu à l'isula di Athos vìanu un munimentu di u focu chì emana da u mare. Uni pochi ghjorni dopu dicenu chì falavani à u mari è andonu à u miraculu vicinu. Videndu chì a lumica vene da l'icona di a Madre di Diu. Prima pricava cun primu tempu è solu dopu piglià l'icona è a pusà in l'altare di u tempiu. A matina dopu, per a sorpresa di tutti, l'icona era nantu à e porte di u monasteru. Parechji volte ci purtò l'icona, ma ella ella torna à a porta.

Chì aiuta à l'icona iberica di a Mamma di Diu?

U scopu principali di l'imagina hè di aiutà e persone chì si pentulianu di i so piccati. Hà aiuta à truvà in ellu u forzi è u viaghju ghjusta à un futur brighju. Puderanu ancu pricà à i parenti per aiutà i so amori. U valore di u icona iberica di a Mamma di Diu hà pè persone cun prublemi mentali è fisica. Cù u so aiutu, pudete derroche di parechji affare è avè a calma.

Siccomu u sicrittu di sta imagina hè "U Portieru" hè vale à stà in a vostra casa vicinu à l'entrata. In questu casu, ponu esse prutezzione bisognu di varii tipi di negattivi.

A primu preghiera di l'Iconu iberanu di a Mamma di Diu:

"Oh, Most Lady Lady of the Theotokos, riceve a nostra preghiera indignità, è guarda da a malvaganza di l'omi malvuglienti è di vanu a morte, è cuncede di ripintenza davanti à a fine, pietà di noi per e nostre supplicazioni, è dà a giòia in tristura. E rinvià, Mistress, di ogni tipu di disgrazia è disgrazia, dulore è dulore è di tuttu u male. È cuncede, i vostri servitori i piccati, à a manu diritta di a seconda volta di u to Figliu u Cristu Diu nostru, è i eredi di noi puderanu à scuntrai u Regnu di u Celu è a vita eterna, cù tutti i sante in l'età finale di l'età. Amen ".

A seconda preghiera di l'icona iberica:

"O Virgine Santissima, Madre di Cristu nostru Diu, Regina di u celu è a terra!" À u suspicamentu duluruzzu di e nostre ànima, da l'altare di u vostru santu nantu à noi, cun fede è adore adore a vostra imagina più pura. Eccu, u peccatu, perchente è l'affliction di duluri, perde una vista di Thy l'image, cum'è chì sìammu stà vicinu à noi cù e nostre humilde supplicazioni. Ùn Imammi di altre assistenza, nisun altru rapprisintà, senza cunsulazione, solu per voi, O Maman di tutti chì sò grieving è carricati! Ai aiutu, i dèbbuli, per fughje a nostra afflitori, guidà a ghjusta, indu è anu rializatu, guarisce u nostru corbu moribule è salvà l'anziani, cuncede altre tempu a nostra vita in pace è di pentimentu, mantene a morte cristiana, è in u tribunale timore di u to Figliamenu appare à noi l'Scrittore misericurdenti Semu sempri cantatu, magnifiche è oghjulò, cum'è un bonu intercessore di a famiglia cristiana, cù tutti chì piacìanu à Diu, per sempre è sempre. Amen ".

I punti dati interessanti supra l'Iveron Iconu di a Vergine Maria

L'imaghjina miraculosa anu riittata a so forza. Per esempiu, un ghjornu hà insignatu à i monacchi stessi nantu à u monte Athos. Un ghjornu un poviru omu vinia à u monastru è hà dumandatu di passà a notte, ma i monichi dumandava una tarifa per questu. U pòvuru andò à Karaia, è hà sappiutu una donna chì dete una munita d'oru. Ritorna à u monasteru, hà pagatu i monumenti, ma pensanu chì avia stoltu l'antica munita. Videndu a stessa munita in i donne di l'icona di a Mamma di Diu. In u stessu ghjornu, ogni pruduttu annantu à l'isula eranu sposti. Dopu da questu, i monumenti mai più piglià soldi da poviri peregrinu.

Un altru fattu interessanti hè a ligera à a lampara inesparate, chì si trova vicinu à l'icona iberica. Hè una pruprietà à svià senza ragione apparente. Di solitu esse attu di primu locu di tràggicu avvenimentu. Per esempiu, quandu i Turchi ghjunti in Cipru, a lumera stanca tantissima chì ancu u petrau era spedutu da ellu. I muvimenti vinni vidivanu ancu quandu l'americani attaccò l'Iraq è davanti à u terrimotu in Armenia.