Bathing suits

Modeddi fashionisti raramenti anu utilizatu u cuncettu di "suit bathing", u sustituì cù "swimsuit" o "bikini". E l'associu fa questa definizione per esse ambigua. Immediatamente pari una cosa certi, densu è incùmodu. In modu, certi ponti di ghjunghje per e donne eranu cusì cusì, è oghji sti bagnati sò utilizati per osservà i canoni religiosi di e donne Musulmani. Ma, per tuttu.

Storia di un vistitu di batchju

L'attitudine à a robba per a natari alla volta hè stata diversa. In u IV secu aC, residenti di a Grecia è l'Imperu Rumanu divulgaru à i prucessi di l'acqua in vestiti, a siluetta di quale pare pare parechje mudele di mudelli. Questu hè evidenti da i fresche di Pompeii, chì ponu illustri e femine in robes struciati à a simplicità di i bikini muderni è un bra bando .

Contrasting la moda greca è romana era l'Europa medievale. À quellu tempu, un corpu femminili naked era l'ughjettu di u peccatu è i libertà impaladore, perchè e fimmini, anchi durante u bathing, hà prumuvutu di fà un'altra a figura sottu a so robba. U vistitu di battaglia di i 17 è 19 seculi cuntene di un vestitu / cammisa, pantaloni longu è caprettu. Hè struitu di un densu tessulu sculpitevule, chì, anchi quandu umucciu, mantene a so opaca è retenuta. Perchè u vestitu per u bacinu ùn esce micca, à u so bè cù pezzi petite.

In u XIX sèculu, inventaru una "macchina di battagghia", chì hè stata creata per pruteggiri e donne di vista strane. A Bathers si sò assictiati in un carru tutale è si n'andò in i cateni di unni swimanu vicinu à a van.

I tendenzi currenti

Ntô u XXu seculu, i banyesi sò diventanu simplificatu è più demucraticu. Disappearing discomfortable "bathing stockings" scorri à i frilli passati è altri dati per "conservà un bon comportamentu". In u 1920, i sportivi attivi è cumbrai intensi sò attributi indispensabile di e donne di a moda. A pelusa palla è a primura sò perciuti com'è signali di malatia. I donne anu vulsutu mostrarà u so corpu furmatu, per quessa, u swimsuit torna all apertu. In u 1930, ci hè un saccu di batchju pè u piscadoru, cuncepimentu per natà cómodu.

Per oghje hè pussibule assignà più di 10 mudelli di swimsuits, u più memorabili in quelli chì sò:

  1. Bikini. L'inventi di u mari di Louis Girdom maximo apertu hà stimatu u mondu di a moda di a spiaggia. E donne anu accustatu à u novu mudellu per più di 10 anni, è cunzidiravanu cusì vulgari è provocativu. Oghje, ogni figghia cinquechica di u mondu hà una bagnu.
  2. Monokini. U vistitu di battaglia, creatu in i 60 di u spunore Rudy Guernreich, hè una croce trà una split è un swimsuit. U swimsuit di u monokini hà sviluppatu in i lati è una struttura decorata di tela o una catena chì cuntene a cima è i bagaglii.
  3. Affattu di batusu. In questu mudellu, una donna sia assai còmoda, cum'è u tessili scorce i difetti di canti di a tela è i figuri. Piece scentsi sò ideali per i femini è e donne chini, ingaghjati cù a Natale.

U vistitu di battaglia di i musulmani

A Shariah s'impegna à obligerò e donne à cercate tutti i parti attrattivi di u corpu, per quessa, i Musulmani anu una modi completamente distintu chì hè incomprensibile à e femini non-musulmani contemporani. Prima, e femini musulmani batcevanu dirittu in vestiti longu è un caprettu (hijab). Hè stata discomfortable, postu chì a so ropa multiplu purtava l'acqua è diventava pisanti è displegianti. Allora i diseggiani hà sviluppatu un batsu sonu musulmani di batchulu "burkini", cunzistenti di una cappucciu densu è un ghjudiziu à troppu ghjustu cù una falda cusì. U batatu di batanti arabi cuntene u corpu entene fora di a faccia, palmi di i pedi. L'unica decorazione di u Burkinu sò stampi chjucchi è zip decorativu.