Preghjonu per a Corruzzione

Quandu, in a vita di una persona, l'avvenimenti in incomprensibli accumincianu aduprà micca chì ùn pò esse spiegati, assai pirsuni pensanu chì ci hè dannu o altri damnazione nantu à ellu. U fattu hè chì tutta a vita hè custituita da u scambiu di l'energii, ma una gran accumulazione di negatività diretta à una persona pò disturbà u so equilibriu.

Parolle spusciati cù gran sensu sò una forza abbastanza per dalle una persona in un pianu malu. E l'effetti negattivi chì participanu a magia anu chjamatu spoils. Ùn pò micca solu affettà diverse aspetti di a vita, ma dinò di causà maiò perchè à a salute umana.

Cumu si tratta di corruzzione?

Ci sò sempre e forze brillanti chì anu risistiri u malu, per dumandà a so aiutà, unu pò leggiri una preghiera per spoor. Serà aiutu per trattà un prublema chì pò spoofe vita è ancu guidanu à morte. A so applicazione hè efficace, in tutta a prutezione di u tempu di spoiling, è dopu. A cosa principal hè di mantene a fiducia, chì i putenzi superiori certamenti avè aiutu è tuttu fate fine.

Preghjonu per spoiling for solitude

Ancu se u so ex amanti ùn andà micca à a sorceresse è ùn hà micca guidatu à i danni, puderia esse ingeratu, à l'ora di parting , per dì qualcosa malu in a vostra direzzione è e parolle pò esse diventate in una malidizioni verita. Se a vostra cundizione s'agrende ogni ghjornu è ùn ci hè micca un veru mutivu di questu, per esempiu, un esame medica hà indicatu chì site sana sana, pudete aduprà magia. Per u rituali, avete bisognu di un filu nìvuru è di l'aghjunzu di sazià. Pigliate un pezzu di tela è cose un grande buttone per ellu. U vostru pruduttu annuciatu cù l'acqua sacra, dicendu 7 volte i seguenti parolle: "Sciccarlu, annuciatu, sia a manera ch'ò vulete, vogliu. Chì a volta di a notte nuttata sustituisci in u celu chjaru, a luna serà rimpiazzata da u sole rouguesu, a solitude hè rimpiazzata da a cumpagnia, tristezza dulore cù l'amore dolce. Cusì sia! "U talismanu deve esse sottu à u pillow durante 7 ghjorni. Dopu avè bisognu à ghjucà à u stagnu, dicendu: "Sò maloforte cun voi".

Preghjonu per a Corruzione "L'Scudo di Preghjonu"

Dopu avellu libbiratu di spoiling, avete bisognu di una prutezzione, u chjamatu scudu di preghjudiziu, chì prutege a vostra casa di tutti i sfinenzi. Per u rituali hè necessariu piglià:

U rituali si conduce cusì:

  1. À a tavula, chì hè cuparta cun un mantellu biancu, mette un triangulu di icone. Prima di qualsiasi icona hè una cannila. In u centru di u triangulu, tutte l'oggetti rituali sò colpi nantu à u platu.
  2. Candele di luz à fronte di i buttoni è "casa" in u centru di u piattu.
  3. Dicenu una preghiera à u Signore.
  4. Dopu à una cucara, metti uni pochi foglie d'incensu è u focu sopra à una casa candea. Above l'incensu, leghjite a volta di a preghje, battizendu tutti l'articuli.
  5. Cogliu l'incensu cù un incensu. Da i filamenti untu una pigtail, lettura di a volta di u pricatu à u filu.
  6. In u travagliu cù una croce, cola i pugnale, nantu à u filu di u filu. Glue the second piece to the first.
  7. Dopu chì i candeli sò sboccati, un scutu hè attaccatu nantu à a porta di a porta
  8. U ritu per rinfurzà si ripetuta annu dopu.

Preghjunu per u gattivu uvientu è dapoi

Per pruteggià o dispunibule d'effetti stranuti, pudete leghje una prichera per l'icona di San Tikhon:

Preghioni da Corruzzione à a Famiglia

A preghiera hè leghjidia ogni dumela, una volta in a sera, in fronte à l'icona di famiglia "Faith, Hope, Love". Soni cusì:

Prigioni Ortodossu da spoiling l'aiutà à rende à a vita nurmale è falesa di u negativu chì hè statu mandatu da voi. A più chjaru di ricurdà è chì "cura" di spoils hè un prucessu assai longu. Ùn dicite micca à nimu chì site unepo rituali o leghje prutezziu, perchè se una persona chì fa questu scopra, puderia rinfurzà a so negativa è dannu ancu più. Se ùn cunnosci micca chì anu mandatu a maladizzione, poverete vigilate quellu chì apparenza vita in u piriu di ridivà di a negatività, postu chì questa persona hà bisognu à circà di voi cù a reunione. In u nisun casu ùn avete micca cuntattu cù ellu finu à a fine di i rituali, cumu pò esse un fracassu, è tuttu hà da turnà.