Thomas Dekker hà cunfissatu a so orientazione sexuale pocu fugliale

In u regimentu di bellezza stella, chì, sfortunatamente, ùn avissi micca sònniu di i fanni, hè ghjuntu! Stu Thomas Dekker di 29 anni, chì hà ghjucatu u rolu di John Connor in a film "Terminator: A Battaglia per u Futuru", parlava d'amore per i membri di u so genere.

Cuming out

Di u ghjovi, Thomas Dekker hà dicisu à una risposta alta in Twitter, dicenu à i so abbonati chì era gay. Sicondu l'attore americanu, avia avutu longamente cunfessa publicamente a so orientazione sexuale non-convencione, ma ogni cresce e circustanze impediscenu questu è posponò a revelazioni finu à tempu più prudenti. Avà, Thomas hà intesu chì u so avverbiu aiutà à l'altri rappresentanti di a cumunità LGBT per crede in elli, difendenu i so diritti è a lotta di discriminazione.

Thomas Dekker
Thomas Dekker pubblicò una entrada franca in Twitter

Ricunniscenza forze

Sicondu Dekker, hà indirizzatu i seguenti cù un messa francu, era imbuttatu da u discorsu incorrectu di Brian Fuller, chì hè omosexual, in l'avvene Outfest l'ultima semana. Produttore, senza nome di u nome di Thomas, insinuava à quelli cugini nantu à l'orientazione di u performatore di u rolu di Zak da a serie di televisione "Heroi", chì l'attore hà svoltu.

Leghje ancu

In cunclusa u so monologu, Dekker hà dettu chì ùn era micca solu è cuntentu in a so vita persunale, si maritò cù u so amicu in l'aprili d'stu annu.

Thomas in una festa di Halloween in l'uttùviru annu