Museo Astrid Lindgren


A capitale di Svezia - Stoccolma hè una cità di musei . Ci sò più di 70 di elli, per una varietà di gustos. Ma ùn ci hè un spezia particulari, quandu ùn sò solu i so figlioli, ma ancu i so genitori. Una persona chì visiteghja u Museo Astrid Lindgren à Stoccolma pò sultate in a zitella. Hè chjamatu Junibacken, chì in Svedese significa "sperimentu assicuratu". Stu locu fabuloso di luntanu attrae l'attenzione cù i vistimenti culurite di forma anorma.

Storia di u Museo Astrid Lindgren (Unibacken)

A popularità di i storii di u scrittore in Svezzia hè assai altu, per quessa, una decisione hè stata fatta per creà un museu di i conte di fata. Astrid Lindgren hà participatu à l'implementazione di stu prughjettu è hà fattu i so ajustimenti. Hè statu dicisu di vede micca esibizioni solu di i so libri, ma ancu travagli di l'autri scrittori di i zitelli in Svezzia. U museu abriu a so porte in u 1996.

Ciò chì hè aspittendu à e porte di u museu Unibaken?

L'Astrid Lindgren, o Junibacken, si trova in un edifici di dui stori. Eppassu terre occupanu trè grandi pranzo, più com'è venditori di ghjocu - quì, in difettu di i musei ordinali, ùn pò micca solu toccu l'articuli, ma anche ne pueti. Per ogni fairy tale di u museu Astrid Lindgren in Svezzia sò parechje maestro, realizatu in cunfurmità stretta cù l'idea di l'autoru.

U figliolu in u Museo Astrid Lindgren in Stoccolma sò permessi literalment tuttu - per piglià una photo cù un cavallu Pippi Longstocking, per cavallu in una muturi vera, per visità Karlsson. Quandu si va à u museu, ùn ti scurdate di piglià cambiassi. Ancu avete bisognu à esse pacienza, postu chì ancu in ghjorni da simana una grande colea hè davanti à u museu.

À l'intrata i visitanti ricevenu un bigliettu cù u pinsu à a robba - indetta duie di e 12 lingue chì avete bisognu à cuntattate cù l'alloghju. Inoltre, i visitori ricevenu un pianu di museu è scopre u tempu di a partenza di u trenu di cunti - l'attrazioni più notuali di Unibacken. Eccu l'ordine chì u museu sarà visitatu:

  1. U munumentu per Astrid Lindgren hè u primu ciò chì l'invitati di Unibaken vanu. Hè installatu à l'entrée à u parcu.
  2. A quadru di fàtela , induve ci sò numerosi è varie casi di caratteri cunnisciutu di tutta a zitiddina. Quì pudete diventerà fugliale cù rotuli, scalendu u tronu riali è ancu à pusà nantu à u pianu.
  3. Art Gallery , chì presenta u travagliu di maestri, illustradendu i travagli di Astrid Lindgren.
  4. Un tren fabuloso chì va à u mondu di i prudutti di fichi in u rigulu rigulari. I carrughji si movenu trà i paisoli incantevuli cù i picculi petri, chì a guidata ci conta un maravigliu fabuloso in a lingua scelta, ancu in russu. Hè ricurdatu chì, durante un viaghju, hè pruibitu di piglià ritmi.
  5. Villa "U Chicken" . Pò esse visitatu per rinvià u trenu. Circundente hè u teatru, in u quale u funziunamentu di cunti famusi sò tenuti.
  6. Casa di Carlson , custruitu solu di tin. À una petite scalda, i visitanti puderanu ascultallu à u tettu, per vede l'abitazione famosa di un omu cù una propria. Ma quì sò quelli chì anu vistutu cum'è un zitellu un caricaturu suviu è leghje a traduzioni russa di a storia di un omu gritu in prima di a vita. Por desgracia, per i sueddi Carlson hè un eroi negativu è quì ùn favurè micca, à u cuntattu di u famu Pippi Longstocking.
  7. U risturante . Quandu l'energia è l'energia stalla, hè ura di vultà à un usteriu più cum'è un circu di circus. Eccu avete pussutu un muccuni di rotuli freschi cù cannella è cume u cacao.
  8. Esibizioni . In parechji volte, u museu accoddi exhibimenti insùnesi, per esempiu, cum'è "Scrap metal".
  9. Un libru è souvenir shop . A realizazione di un ghjornu tedious but interessante serà un viaghju à a libreria induve pudete cumprà libri colorivi da Astrid Lindgren è autori d'altri autori di i zitelli. Inoltre, ci sò prudutti di souvenirsi par cunfunnià a visita in Unibachen - ghjucari, figurini è carteletichi cù l'imaghjini di erê sticci prediletti.

Cume si avvicina à Unibachen?

Per fà à u museu famoso di i zitelli, avete bisognu à andà à l'isula di Jurgoden. Eccu lu Parcu Garreparkè. A manera più piacevule hè di utilizà un autobus speziale per i turisti - Hip On - Hip Off, chì vi porta direttamente à l'intrata.

Sè decide di marchjà si à pede, dopu, dopu à cliccalli in l'isula, avete bisogni à u nordu è seguità per utilizà i segni. Quelli chì vènenu cun un zitillùcciu è ùn vulete micca fà ricerverà à u museu durante un bellu pezzu, pudete campà vicinu à Unibakken - ci sò hotel per ogni gustu.