Katharina Hiss


Stoccolma hè una cità assai bella è originale chì si stendi nantu à 14 isuli . Per quelli chì vulemu vede a capitale di Svezzia da una vista di vista d'avè, unu deve passà per una di e so stampa . Questu hè Katarina Hiss.

A vista di vista

A apertura ufficiale di a plataforma di observazione hè stata aduprata in u 1935. Finu à quellu tempu, dapoi 1881, era una stazzione speziale per una indagine di l'ambienti. Hè stata muntava da un ingigneru suece named Knut Lindmark. Dopu à 2 anni guadagnonu u primu ascultu, chì era purtatu da i Stati Uniti. Grazie à ellu, a famosa edizione hè visitata ogni ghjornu da circa 1500 persone.

Katharina Hiss hè cunsideratu u più stesu di sti strutturi in Stoccolma. Hè cè famosu per u fattu chì in u 1909 in a so facciata u primu signu di neone hè stata appiccicata in a cità, nantu à quale puderebbe pruprietà l'antica.

Avà, u situ accusta una altezza di 38 m. Era fatta di una struttura di metalli, hà 2 ascultori trasparenti fatti di l'azzaru, è una scala chì vi permette subir à a pratica di l'observazione. Hè offriti visioni stupenti di:

A plataforma di visualizazioni hè chjamatu u territoriu di un sognu, veru ispirazioni è ispirazioni. A voglia vinarà quì hè cercatu à a musica. Katarina Hiss hè un grande postu per l'imaghjini critichi di a capitale sueca.

Ristorante nantu à a plataforma visualizante

Sta piattaforma traversa u ponte si cuncetta à u palazzu di l'uffiziu, induve si trova a famosa gondola restaurant Gondolen. Quì i pratiche scandinavi è europei sò sirvutu, preparatu da u famosu chef suedero Erik Larersted. In un stabilimentu di criatori di moda, ci sò camere chì trasmettenu a bellezza di a cità da u vista d'occhi. Puderanu vidiri puru da a finestra. In l'istesu ci hè una terrazza cù una barbecue.

Vènninu ccà pi discussioni di cummerciale è per visiti. À a sera una unica atmosfera romantica hè creata in u restu, chì si cumplementa da a bellezza calma di a superficia di u mare, luminosione luminosa di l'strutturi vicini è a lucazione in Corsica.

Funzioni di visita

Katarina Hiss hè apertu tutta l'annata: da maghju à agostu - da 8:00 aaaa è 22 a ore, u restu di u tempu da 10:00 a 18:00. In u invernu, un ventu forte u ventu nantu à a tua d'observazione.

L'elevatori nantu à u elevatori hè rimessu, un bigliettu per adulti custa di 10 $, un zitellu (da 7 à 15 anni) - circa $ 5, è i zitelli sottu 6 anni, ùn devi micca pagatu per l'ingressu. L'ascultu hè statu reparatu nantè (i motore di steamului eranu rimpiazzati da l'electricità). Per questa mutivu, à l'oghje ùn hè micca solu quantu possibili, ma ancu un prublemu sicuru.

Sè vo vulete salvà, pudete ghjunghje à Katarina Hiss for free. Per fà questu, avete bisognu à crucianu è intratteniu u centru cummerciale, chì hè cunnisciutu da un corridore à a cunsirvatori. Eccu ellu sceglie a porta di a risturante, pigliate l'ascultru è vai in sopra, pozzu scopre a scala da a stagione.

Ùn pudete micca entra in l'ascultori, è cullate l'escali. Ùn serà solu interessante, ma dinò assai informattivu. True, solu i turistere cù una bona preparazione fisica pò sopra a distanza.

Cumu ghjunghje?

Hè a più piacevule per arrivà à a pratica d'observazione per metro (stazione Slussen) o per buses 76, 59, 55, 53, 43, 3, 2. Da u centru di Stoccolma , puderà andà à e strade di Centralbron è Munkbroleden. A distanza hè di circa 3 km.