Uffiziu Rumanu Reale


Forsi u decoru principali di u distrittu capitale di Gamla Stan in a capitale di u Suèghjia hè u so museu più anticu - u Rialtu Cabinet of Coins. Questu hè recullatu una grande coleta di uni numismatichi in u paese in parechji volte.

U fundatori di u museu

U museu di Coins in Stoccolma hè stata creata da l'ordine di u Re Juhan III in u 1572. U mo muniti antichi fôru cullittati in modu di ricanuscià u dirittu di Suécia à una ima nantu à l'emblema statale di e trè corone. Ci hè chì u simbulu hè statu in mente in i carte di soldi, cumincendu à u seculu XIV. U primu inventariu di l'expositi di u museu hè stata fatta in u 1630, in questa ora era di 57 specimmi.

A cullizzioni Musei

I esposi di u Reali Cabinet of Coins sò a basa di tutti l'attività di u museu, chì include esibizioni è a ricerca scientifica. Oghje, u Museu di Coins in Stoccolma hà riunatu più di 600 mila espunenti recullé micca solu in Svezzia, ma ancu più allora i so cunfini.

U più numerosu hè cunsideratu cum'è a parte chì cuntene di varii muniti. U specimen più preziosu hè un pianu fattu di copper, chì u pesu alcuna 19,7 kg. A muntagna hè fatta durante u regnu di a Regina Cristina, quasi in 1644. Ogni pagamentu fugliale sò include in a cullizzioni:

Una cullizzioni di medaglia hè ancu cunsiderata valuta.

Cumu sò ricuminati fondi di museu?

I mancani novi appressu in u museu grazi à rigali, donatori, prisentatu da l'abitanti di u paese. Alcune di l'exhibiti sò acquistate in l'auction, hè cercatu à i siti di scavi. Una di l'acquisteria significativa hè u trattu di u 1974, quandu a gestione di l'Uffiu Reali Coin accattò a cullizzioni di u Museu Bancariu. Dopu da quessa, l'exhibitu hà acquistatu solu cuntene finanziariu, ma ancu storicu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u locu cù trasportu publicu. A stanza più vicinu "Slottsbacken" si trova in 15 minuti. caminari di u museu. Quì l'autobus Nos. Nos. 2, 55, 76, 191, 195 arrivanu da diverse parti di Stoccolma .