Blake Lively è Katy Perry annunzià nantu à Internet per chì participàvanu in "March da donna"

U sabatu, a semana passata, parechji famigghi americani putevi esse vistu nantu à a "Marisa di a Marcha", chì si tenia in Washington è New York. Cusì, i persone circhevanu di dimustrà u so disconcorde nantu à alcuni di i manifesti di u prisidenti prisenti, Donald Trump. E si parechje persone caminavanu traversu i strati di megacities, ci sò quelli chì justificàvanu a so prisenza à u manifestazione.

Blake Lively è Amber Tamblyn nantu à a "March di donna"

Katy Perry è u so post in microblogging

Lu cantanti americanu Perry era spotted by reporters in una marcia in Washington. Idda, cum'è sempri, si stava distinatu à mezu à a ghjente cù a so aspetta. A stella pope ùn hà micca vistutu un toccu rosatu, cum'è l'urganizatori volenu, ma hà sceltu per usà un capeddu rosatu fattu da un mouton cutu è un sapori brillanti di u listessu colore. In generale, tutta a forma di u cantanti hà dettu chì hà avutu tutte e particulate di u so corpu in a manifestazione. Dopu à a processione era, Cathy righjunsi à l'urdinatore è publicava in u so microblogu un postu interessanti di stu cuntenutu:

"Hè stugna surprisa chì quelli chì mi manghjonu sò stati arritti vicinu à mè, ch'elli ponu sicuru chjamarè sistima. Ma a maiò parte di tuttu era aghju fattu chì u prossimu di mè era Angela, a mo sughjera, u mio Angelu Guardianu. Oghje ghjornu in ssu pezzu è hà pensatu chì ùn ci era più teme in mè. Ùn vogliu micca permessu à nimu di chjuderaghju a mo bocca o coppiu a mo vulintà. Nimu ha u dirittu di "cut alate di u populu". Avà mi piace una feminista real. Per un bellu pezzu, ùn aghju micca capì ciò chì di u muvimentu era, ma dopu avè visitatu a "Marti di a donna", puderaghju esse da sicuru chì i tratta. Sò prontu per pallà per i diritti di e donne à a fini, per fassi per quì sta catena di iniqualità! ".
Katy Perry
Singer Perry nantu à a marcia in Washington
Leghje ancu

Blake Lively hà avutu i so penseri nantu à a marche

L'attrice americana Blake Lively hè statu ancu registratu nantu à a càmera di rapprisintanti, anchi in a marche in New York. L'attrice di 29 anni di dicisioni hà dettu ancu di dì à i fanali per quessa ch'ella era prisente in l'eventu. In a so pagina in a reta sociale, Blake hà publicatu parechji ritratti, scritte sottu à e seguenti parole:

"Vogliu partiu da u principale: aghju participatu à a marchja perchè volia aiutà tutte e donne di u pianeta, quelli chì eranu attaccati da parechji pulitici, è andavanu per mè, per i mo figliole, è per u futuru di tutte e populazione di u nostru pianeta. Durante a reunione, truviu cun Phoebe, una zitella chì anch'ella hè vinutu ancu à l'avvenimentu in una sita di ruota. Ùn pudia micca passà. Hè nantu à cum'è ella, forte in spiritu, avemu bisognu tutte sia. Quand'ellu si sò stato in tutti l'altri ghjente, ùn ci era micca cugliu in mè. Aghju intesu chì tutti sò ugualmente. Pudete sempre truvà un cumprumissu, ùn importa micca chì situazione ùn importa micca. Questu hè impurtante è sopratuttu per l'aiutu di u nostru futuru è u futuru di i nostri zitelli. Gràzzi à tutti quelli chì participàvanu in a marche. Avete moltu divertenti è, sicuru, l'entusiasmu! ".
Blake Lively cù u ghjovanu participant di u scontru Phoebe