Mobili di uglu, da i so mani

Se sapi cumu per trattà un pocu cù una cinta mètrica, un marcatu, un livellu è un uttellu simplice di strumentu elektricitariu, se vulete, pudete pruvà à fà un mobili simple fattu di legnu , aglomeratu è altre materiali improvised. Questu vi darà a ghjustizia di risparmià parechje soldi per u so pressu di casa. Inoltre, tali prudutti pò vede pocu è pocu uriginali. L'altru maghjine creatu da e so mani era sempre apprezzatu assai. Questa sedia, otoman, sufettu o locker hè improbabile chì i vostri di e pusterità saranu speduti rapidamente à u basgiu, ancu s'ellu sò digià in modu.

Cumu fà u mobili?

Particle board o chipboard laminata hè un materiale assai crescente per un such case. Hè facilitu per manipule in casa, ancu ùn avete micca una struttura di appiccicazioni assai sofistia. A cosa principal hè di fà un corta, ma pò esse chjappi in travaglii specializati. Sì avete una schernu circulu artighjanali o puzziche, pudete fà fà. Solu bisognu di fà cusì currettamente per chì e forze forte ùn sò micca furmate nantu à a cut line. Dopu frà seere, a fette hè stata rapida, avendu trattatu l'arghjintivi di u schedariu è u zatortsevat.

Un esempiu di mubbilia di fabricà da u ghjiru stessu:

  1. Per u travagliu avemu bisognu d'utili, materiali e prenditori. Per fà u quadru, piglià un chipboard laminata. Cumprà ùn hè micca difficiule. Inoltre, s'ellu ci hè un attellu per l'assemblea di mobles da vicinu, pudete pruvate di cumprà l'abbandunati, chì sò spessu vindutu à un costu più pocu più ca u listinu. I picculi pezzi non standard, chì sò spessu solu crede, pò ancu appena cose per a assemblea di una scaera, stile o spugliato casero.
  2. Unu di e strumenti di cutulà più versatili hè una pudica elettrica chì pò assicurà a gestione even sheet steel è plastica. Dunque, ancu per avè esclavi cù scricchi di lignu vechja elettrica, perversione elettrica, scuderia electricu, tornavitariu, grinder. Sempre sò necessità nantu à a splutazioni è serà utile per ogni reparazione. Inoltre, avemu bisognu di una strumentu di manu, chjamate i destra, una sesta, un martellu, un avianu, un cincel, cincel, kiyank, roulette, pinzi, tornavitante, tagliu è tongi.
  3. Per rimprazzamentu, avete bisognu à acquistà prodotti di cunnessione speciale, chì sò usati da carpinteri - rinati (metallo o plastica), cunfermati o eurovint, ligami (eccèntrici). Tuttu quì deve di quella mètudi di cunnessione chè vo vulete. Inoltri avemu bisognu di diversi accessori - peddi, mani, guidi, euro, viti, hooks e altre prudutti. Prima di principià, fate un disegnu è pruvate a calculà cumu accertamente quantu u so numeru.
  4. Ora pudete aduprà a creazione di u mobili da u ghjiru. In u nostru casu, sarà un spaziu chjete. Determinà e dimensioni è fate e marche, marcendu i posti per affidà.
  5. Per u nostru locker, avemu pigghatu petite chjorni. U più grande u pruduttu - u più forte u sdegnu è u più affidatu.
  6. Determinà i rinfriscanti nantu à i vapeurs. Hè bisognu à attachete à i punti d 'appuntamentu è marcate cù un lapis u centru di u futuru piazzu.
  7. Per aiutà u caratteru d'autore tapping per fassi in u ghjiru à bonificatu, perforà un pezzu pocu in u locu di u focu è u tornallu cun un tornavitariu o un chjavi.
  8. Da l'arba di l'arcu di l'arcu di l'arcu di u muru, retrocedi circa 15 cm, è poveri annunziate quandu i basa di i cicli seranu aghjuntu.
  9. Ei crappati per elli in modu cusì speziale. Prima, una apertura hè fatta da a fine di u muru di u futuru cabinet. Dopu un pezzu dopu hè fattu - in u pianu di u chipboard.
  10. Dopu fattu quessa, inseritu a basa di u ciclu è fiscale nantu à i vitture. U stissu prucessu hè fattu cun u seccu muru di u gabignore.
  11. Avà hè u turnu per faccia u fondu di u nostru pruduttu à u cantu.
  12. In u passu prossimu, installate a tapa di u fugliale cù l'aiutu di e sti chjassi è venti.
  13. Turnate in u quadru chì avarà da esse adattatu per noi stallà a parete trasparenti. Pò esse fatta da un pezzu di una lametta di fibreti. Muntiu à u quadru pò esse cù l'aiutu di picculi claughji.
  14. Passemu à a porta. In ogni un'altra ci aghjustà e dettagli di i nostri alloghji.
  15. Pigliemu e porte in u quadru.
  16. Allora scricciammu ad elli cù l'aiutu di e attitivi di vapeur, u pudete torcia i manichi.
  17. Avà u nostru locu simplice hè prestu prestu per l'usu.

Ci hè quì avè sette un esemplare assai simplice di cumu fà una tavulina o cabinet d'un tablero. Se vulete fà un ottoman o un sufanu in casa, tandu avete da impurtà più forza è abilità. Eccu avete bisogna sapè cumu fà u mobili. Cù un grandu vulimentu, tuttu questu pò ancu esse studiatu, sorpreneur più tardi cù e so opari unicu di cunnosciuti è vicini.