Tritone in l'aquarium - cuntenutu

Aquariums di mare pò esse vistu micca solu in parechji appartamenti, ma ancu in u locu pùblicu, uffizii è salotti di reception. E in queste chjucu è grande ùn pò vinu micca solu u pesciu, ma altri animali di l'aquarium. Unu di sti animali insegnanti hè un aquarium newt.

Tritoni - cundizioni di mantenimentu è cura

I Tritoni sò anfibbe colti di u genus di salamandre. Sè decide di mantene anfibie cù u pesciu, sceglite u guppi, neone, pezzu di zebra è l'altri animali chjuchi aquati. Tritoni sò pacificu cù u pezzu d'oru: ùn pò micca manghjà o sfruttanu l'altri.

A versione più optimu di u cuntenutu di novu ordinariu hè un acqui di acqua, in quale avete da cambià l'acqua da ogni simana. À u listessu tempu, un anfíbiu deve cuntenente di 15 litri di acqua.

A tampiratura massima di l'acqua in l'aquarium per a mantene i tritoni deve esse + 22 ° C. Ma a stanza hè spessu assai più calda, sopra à l'estiu. Perchè, per friddà l'acqua in l'aquarium, pudete posà urpi cù ghiacciu, cambiatà di tempu à u tempu.

Triton ordinariu - una criatura bundosa è acqua ùn quessu ùn conta micca. Cusì, solu un filtru internu serà bè per un aquarium cun novate. L'acqua hè stata mantinata almenu dui ghjorni. Per novi, l'acqua furiosa hè assai preghjudiziu, o filtrata cù un filtru di casa.

U soffiu in l'acquidu deve esse lasciatu è grande, perchè l'arnesi ùn ponu minàagliate o inghjùlia culi. A cumparazione obligatoghja di l'acqui, cù novu deve esse algae: vive o artificiale. In i foglie di e piante, newts mette u so oghje durante a riprutazione.

Se si piantate alga viva in un aquarium, averanu bisognu di retroilluminazione. Hè megliu se sò lampeddi fluorescenti chì ùn calianu micca acqua. Per un acuariu cù fogliu artificiale, l'illuminazione ùn hè micca necessariu in tuttu.

U nutrimentu principalu di un novu ordinariu hè un alimentu vivu: un lumipe, un vermiculite di sangue, un acqui di spumanti, un babbalu. Speridu si manghjanu è pezzi petitsi di fegatu di cava prima, pesce di grassu, calamar, shrimp. Se vi vanu in l'acqui, cun novu, cù u pesciu, l'ultimi pudemu manghjà i so nutizie è l'alimentariu per i novi, chì avaranu un bellu effettu di u so benessiri. Per quessa, nutizi di nutriscia pò esse direttamente da upinisateur. In modu, l'alimentu anfibianu hè truvatu cù l'aiutu di l'olfattu. U novu adultu deve esse nutrittu ogni dui ghjorni, è i zitelli - duie volte à ghjornu.

À u terzu annu di a vita, i nudelli sò capaci di ripruducazione. Quandu a tempura appuntamentu finisci, i lotta accumincianu assai. À questu tempu si cumincianu à friccià u so capicucinu nantu à e cunceculi o di petri, a so pelle scàccia. L'anfíbiu pò piglià a cuda è tira fora a pelle, chì sussegente manghja.