Russian Hound

Cumpulari Russu refugia à a razza chì hè longu hè stata aduprata in Russia cum'è un cane di caccia. Ci hè adattatu per caccià e raccudi, u coru, lebbra, chacal è di altre jocu. U cane hè grande cun una forte custruzzione. U primu suglimentu di a so data di u seculu XI. Hè chjaru chì in quellu tempu ùn hà micca cura di a prisirvazioni di a purezza di a razza, è per quessa da modu naturali u cane incubattu cù l'altri, eventualmente chì furmà u cane di beagle Russu chì sapemu issa.

U standard di u canzellu russu hè stata appruvata in u 1895, in Russia avissi appena dopu - in u 1925. Questu hè un cane forte, cù una altezza di 57 à 65 cm cù un corpu allungatu ma micca stendu.

A natura di u canzellu russu

Questu hè un veru rapprisentativu di i cani di caccia. U cane hè indefatigable, intrigante, è pussedi una dispusizione calmna è calma, sottumette à u proprietariu. Ùn ci hè micca malice in relazione à l'omu, percive u maestru cum'è u capu di u pacatu è u so amicu. Havi una bona rilazioni cù i zitelli.

Contenuti di u Canuccu Russu

Hè megliu cumincià stu ghjocu quandu ci hè una occasione di furnisce cù spaziu. Hè un cane assai energicu, è ùn pò micca esse guardatu in quattru mura. Un postu esaminatu serà u casi di una casa di campagna. Per un passaghju, fate a vostra mascota à u corpu, per succumbing à l'instinti di u cazadoru, a petite pò andà per un "jocu" è scapparà.

Siccome chì u capeddu di cavallu hè un tipu curtu, ùn hè necessariu di dedicà tantu tempu à cura di un cane russu. Ùn avete micca u capricci capimuni è di manghjà, ma perchè a quistione, chì per alimentate u cazzone di russa, ùn deve esse micca scary di voi. U ghjocu adultu deve esse alimentatu 2 volte à ghjornu, mentri u mennu accade pare cun proteins, carbuidrati è grassanti - tutti questi cumpunenti afectanu à l'sustenevi di l'animali. Una parte di u cane hè sceltu secondu e so bisognu di l'organizatori di a cagna. Observe l'animali - s'ellu hè prestu è cuglite a casula durante un bellu pezzu, i raghji sò very picculi è u cane ùn manghja, se hè lenta, è a panima hè pisatu assai - si manghjatu.

Training of the Russian Hound

Pudete inizià à furmà un cucciolo da u mumentu di a so prisenza in a casa, in ogni modu, queste sarà solu i primi, com'è "à mè!", "A pusà!" E àutri. U pudori di piddiccia ùn anu iniziatu micca di prima di 10 mesi, quandu u corpu di u cane hè tutalizatu è si sviluppa più forte.

Per furmà un perru russu, hè necessariu chì u cane sappieghja diverse requisimenti basi:

Hè megliu persequitarà è nutriscia u casgiu russu in maghju, quandu u foglie hè digià vinu, ma a via hè bella. L'incuraghjenu i ghjastimamenti cancieri sviluppati fisici, se cumenzendu ancu stu casu prima, poi a voce è l'organiziu di u cane ponu esse danatu. Inoltre, l'avanze iniziare solu dopu u masterizà l'cumandamenti principali di u cane. Tutte e riservi di caccia di una razza di cani chì u ghjernaghju russu esiste digià, hè solu necessariu per aiutà à a petite per obre.

Per un iniziu, u ghjacaru hè intruditu à i terreni. Hè desideratu chì i viaghji eranu diverse: u foresta (caduta è conifera), pappagallo, campu, cuttendome è cusì. Inoltre, i cacciaturi sapemu chì u principiu di piglià un pezzu biancu è una lebbra è diffirenti, per quessa, hè cunsigliatu di piglià un cane chì i dui tipi di liebe si scopre. Per i primi lezioni, 3-4 ore di furmazione sò abbastanza. Hè desideratu chì quellu chì hè vicinu à a ghjovana era un cane-coach, chì sà di tutte e sutilità di caccia. A megliu per questu rolu hè a mamma di cuccioli.