Piroplasmoxi in cani - sintomi

A piroplasmosi (babesiosis) hè una malatie transmissible chì provoca parassiti di u genus Babesia. Ùn hè micca infittivi, è per quessa chì a vostra mascu ùn pò micca infettate cù l'altru animali. A piroplasmosi hè tolerata da i morsi di i cumuli di i Genes Ixodes, Dermacentore è Rhipicephalu. Pichetto, parasitizing in l'organisai di cani, distrughjenu i sangue. L'agenti causattivi di a piroplasmosi sò Babesias cani, Babesia microte, Babesias conradaes, Babesias gibsone. Crighjanu viulazioni sistimichi di una natura differenti. L'essenza più cumuni hè a sempiterna mite Babesia canis. U so cumpagnariu hè u Dermacentore sp. Babesiosi hè una malatie di stagione. A maiò spessu, anu infessuatu in u vaghjimu è a primavera.

Signos di piroplasmosi in cani

Per entra in u corpu di l'animali, i piroplasmi accuminzanu di distrughjenu l'eritrozii (u prucessu si succede rapidamente), chì eventualmente pruvucarà a liberazione di l'emoglobina in quantità grande. Questu porta à a furmazione di prudutti toxicali in u corpu.

I sintomi di piroplasmosi in i cani sò dividiti in dui gruppi, secondu a natura di u cursu di a malatia: aguda è chronice. Una forma aguda di a malatia pò esse osservata in cani chì ùn anu micca avutu prima babesiosi. Uni pochi ghjorni dopu l'infizzioni, l'animali sull'intaculi à 41 ° C. Pudete vede cumu si u cane perdi interessu à i ghjoculi è ricusate di manghjà, aghju avè u sughjettu di prublemi. A mucosa da l'ochji hè giallu, u pulsu hè pocu palpaticu. In u listessu periodu, in i cani, u sangue pò esse osservatu annantu à urinating. Un annu chì hè infessuatu cù a piroplasmosi hè difficiule di passaghju, i membri di debili (in particulare tarrina), paralisi hè ancu possibbili. Sti sìntimi mutevanu dopu à 5-7 i ghjorni, dopu a quali rimisioni sarà: a temperatura minimaccia, l'antica sintomatologia scapparà praticamenti. Ma questu ùn hè micca una ragione per a calma. Se ùn trattate micca a piroplasmosi, u risultatu letale hè inevitabbile.

A malatia cròdica in i cani, a piroplasmosi pruvucarà una crescita di a temperatura di corpu (quasi 40 °) in i primi ghjorni, dopu a quale torna à u normale. L'animali pò esse osservatu a fatigue constante, mancanza d'appetite. Cu piroplasmosi crònii, anu osservatu signali pronunzianu di anemia è esercitu generale di u corpu. I sintomi pò esse notu forse parechjimi, è u periodu di ricuperu (dopu à trattamentu) dura per più di un mesi.

Chì avete averete bisognu di truvà sintomi di piroplasmosi in u vostru ghjacaru?

Prima di tuttu, cuntattate u veterariu. A maiò spessu, per u trattamentu di babesiosi, l'injectione sò prescritti, chì appartene à u gruppu di corpu orgànicu. Hè assai tòxica solu per u parasite, ma ancu à u cane stessu. Dunque, in ogni casu, ùn pruvate micca di trattà a vostra pettu stessu senza primu cuntrollà cù u veterinariu. Simultanjamentu cù drogherie chimichi chì ammazzanu Babesia, l'animali hè prescrittu una varietà di vitamini , chì permette l'organamentu di u cane per tollerà a preparazione chimica in norma. In casu di ricuperazione, l'animali hà bisognu di una dieta ligera è un regnu spargente di camini per un mesi. In questa durata, serà utile refusà esibizioni, diversi cuncorsi, viaghji longu.

Comu una pratica preventiva per a piroplasmosi, pudete utilizà sprays, collarini , gocce per aduprà à i vaghjime, chì sò una barrera protettiva contr'à e picurani. Per u migliolu effettu, pudete aduprà duie droghe à u stessu tempu è nisun casu ùn utilizate micca e drogu per trattà babesiosi, com un modu di prevenzione.