Bed in stile Japanese

U minimalismu eccitatu hè una funzione distintiva di l'interiors di u paese di u Rising Sun. L'Europeani parranu unaccustomed as austerity and color solution in trè o quattru colori, è u mobili miniatura in generale. Inoltre, da l' internu japonesi tradiziunali, ci hè un sensu di sputichezza è l'integrità generale di u spaziu. A preferenza hè datu à i materiali naturali:

Basatu nantu à l'armunia, cunfortu è tranquillità in u stilpi japonesi, ma in u stessu tempu aspittendu à a mudernità, decuratore un chambre à minimalismu eleganti serà una bona suluzione. In un quellu chambre, serarà faciule fà rilassate è indulge in dorme.

Se decide di cuncepisce u so alcuna in u stile Japanese, avete bisognu di ricurdà u principiu di "Wabi-Sabi" - quella parti di a cosi di u Giapponese, chì, sicondu a populazione indigena di u Giappone, "gaijin" (lettitu, man-not-from) ùn hè permessa di capì . Ma pudemu pruvà. "Wabi" hè modestia è discrezione, "sabi" hè tradiziunalità, genuineness. Solu s'ellu avete osservatu stu principiu di simplicità simplicità, puderà urganizà à strutturà l'espai.

Un elementu distintiu chì dà u cambiamentu un sapori japunesi hè a schermu. Hè desirabili chì hè una scogliera lampanti di carta di pezzu o di tela in un corpu di legnu. Pudete esse decoratu cù un disegnu (preferentemente un paisaggiu stilizatu). U screnu hè designatu di coperà da i sguardi spargugliati l'elementu principalu di u cambre - un lettu in u coreanu.

About Japanese bedding

Tradizionalmente, u Giappuni durmìtanu nantu à stuoie, tatami è futoni - colti sposti spiciali, chì dopu à dorme sò trattati à u closet. Per noi, in dormu annant'à u pavimentu hè un spettaculu abbastanza straagotu, perchè cù l'abitudine di dorme in un futon, pò esse difficili è discomfortable. Hè u fattu chì i ghjappiniiani anu duratu in u pianu per seculi, spiecanu a cumuna per tutti i letti giandiani cù a squat, micca natu in altri stili. Per quessa, u lettu in u stilu giuseu hè pocu.

Un lettu in u stilu japoneu deve esse sceltu solu da i materiali naturali. Sicondu u disignu, u locu dormu hè più spessu un marcatu di legnu cun duie bars secundarii, chì restanu nantu à i peri. Sopra i vigghi i bars sò stati disposti da una griglia. U bastimentu hè "facciale" assai largu, chì dopu à stallà u colchju diventenu simile à a scena. U colghjettu hè megliu di sceglie l'orturariu, elettu a taglia sicondu a cume o un lettu doppiu. I peri di i letti giandani sò solitu spessi, sonu; sò ghjeneralmente quattru dai (ma à i letti amplii pò esse un quintu - in u centru). Trasfurendu à u mezzu, un'ecitu viscuali di l'imbriccate di u lettu nantu à u pianu hè creatu.

Però, i peri ùn anu micca à tutti. Per una banda, sti letti sò più stabbli, è l'spaziu sottu u quadru pò esse usatu per guardà e cose è di lettuce (per questu scopu hè installatu un mecanismu di molla d'elevazione). Ma si vi vede da u puntu di vista di l'urganisazione, invece da sguassà u polu di sottu à u lettu senza legs, hà da movime. Allora si sia allergique, hè megliu di sceglie un lettu nantu à e so maghju o, almenu, di scelta un scheletru massimu risuscitatu da u pianu.

A testa di u lettu hè un elementu fakultattivu, ma se si tratta, hè simplicatu. Pò esse ghjuvatu, texturizati, cù inseriti di tessili - a cundizione prima chì pareva stretta. Ci sò ancu suluzione di disenu soluzioni, induve a capulaghja sustituisci un rollu largo, è i canteri di u lettu sò decollati cù bè muti.

U lettu in u core japonicu hè megliu urdinatu da u Giappone, è questu piacè ùn hè micca prezzu. Ma s'euscia di piglià stu passu, ricurdativi chì, in solitu, sti letti sò futoni affissati. Per cunvenzione, serà megliu reemplaverà cù un colchju ortugicu.

Sfortunatamente, no tutti i stanzi sò dispunibili cum'è una stanza separata, avete aduprà cù u salottu. Per queste casu, ci sò stanzati piazze pilchettiche, bufali è sedili. Ancu si pierden per fora, ma spicificanu significativamenti l'espazio.

Nantu à e cose

Quandu sceglie linu per un lettu in u stilu Japanese, a natura di i materiali è a so uniformità sò deve esse decisivu, ancu cù tutte e coppule cù i schedari sò accettate.

Elementi decorattivi in ​​l'uttene deve esse aghjuntu per chì anu in armunia cù u restu di l'internu. Ùn deve distractà micca di u lettu, chì ghjè l'accentu principalu, è pò esse assai simplicità. Ùn vi ricumandemu di invià più di una sola foto in a stanza. U gustu dolce hè l'abbundanza di ritratti è ricordi bianchi, ùn sò micca bè cù l'u stilu Japanese.