Cistite in i zitelli: trattamentu

A cistite hè una malatìa assai povira, chì cunsiste in a inflamazioni di a vejiga cun frequente urge à u vintu "in una strada petite". Hè carattarizata da relapses freti chì creanu big trouble per voi è u vostru zitellu. Per pudè capisce ciò chì deve esse l'acchèttu à u trattamentu, abitamu un pocu nantu à e cose di sta maladie.

Cumu trattamentu a cistitis in i zitelli?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì a cistitis hè un prucessu infjammatori, causatu da a ingestione di E. coli (Escherichia coli) in a cavità di a vaddi. Normalmente, urge in u bagnu vene da i mura di a buca, quandu hè chinu di 2/3. Bonu è in quellu casu quandu e. coli constantemente disgustanti muri - Vogliu scrive à constantemente.

Da tuttu u sopratuttu, segue chì a causa principale di l'occurrence di cistitis hè un microbulu patogenuu - E. coli. Hè per esse, per salvà u zitellu da u soffrenu, avete bisognu di distruisce, appricà l'antibiotici.

Antibijotica per i zitelli cù cistite

IMPORTANTE! Prima di l'iniziu trattamentu, fate micca sicuru à suminà a cose. Chì ghjè per voi? In u laboratoriu, "crescenu" una scienza di i microorganisimi chì "attaccò" u vostru zitellu in particular, è pruvene per a sensibilità à i antibiotici diffirenti. Questu hè fattu per selezziunà a preparazione più efficae, ma ancu puru prutezione per u zitellu. Mentre u risultatu hè un spessu, u duttore prutrarà à u vostru figliolu un antibioticu di largu spettru. U trattamentu pò esse intensu - l'antibijuticu hè prescribed for 3 days, o extensa, chì hè, u duttore prescriva i drogues per 7 giorni (in dosi più chjuche).

Dopu à a ucciultura (risultati cunvinte) hè prontu, u duttore pò cambià (ma micca necessariu, tutta di a sensibilita di u microbulu) a vostra droga principale.

Di solitu, cù cistitis, i preparazione sò prescritti da u gruppu di fluoroquinoloni, sulfonamidi, penicillini o, in casu speciali, tetraciclini.

Ùn hè cunsigliatu di utilizate drogu senza prescrire un medico, perchè tutti l'antibiotici pò causari effetti d'effetti variate di gravity.

Trattamentu di cistite crònica in i zitelli

Una volta di ridivà di l'odiu O. coli, u zitellu ùn hè micca immune da a nova "colonizazione" di a so buca. Cosa da fà per impedisce a recahjulazione?

Riceramente, i scientisti anu inventatu un tipu "vaccina" da e. coli. Comu sapete sapè chì i vaccinani sò particuli di microbiche, o assicurati microrganismi chì ùn sò micca capaci di esse patogeni di a malatia, ma sò capaci di stimulà l'immunità. Per esempiu, ancu se un zitellu ùn hà mai avutu u stà cun un sarcellinu, a so immunità serà "familiarizzata" cù u virus chì l'excita, in casu chì avete infundatu un zitellu.

In issu principiu, i scientisti creanu una "vaccination" di E. coli. A droga hè chjamata "Uro Vaksom", hè liberata in càmbuli è cuntene microorganismi secchi chì "dassi" l'immunità cù e 18 strains d'Escherichia coli è anu da tumbà u microorganismu se sti fatti di a vaghjile di u zitellu.

Cusì, pudete curà i zitelli da cistitis crònica.

Per ghjunghje l'effettu maximu di u trattamentu, hè necessariu di aderisce una dieta - per escludiri smoked, peppery, salatu, carbonate è chì cuntene cafeina. Cusì, aiutarà u cundimentu per sopr'à a malatia.

Inoltre, hè pruvatu chì alculizzi cum'è cranberry juice (se l'età di u zitellu permette, ùn ci hè nudda predisposizione à allergii è prublemi cù u gastrointestinali) anu un forte antimicrobiale è anti-inflamatoriu, perchè questu serà un bon addiu à u trattamentu.

Hè fermamente micca cunsigliatu per i "germogliu" in un attaccu agutu - questu puderà sviluppà a so riputazione. Questu hè, senza bagnu, caldei è altre "calda".