Rite per a Natività di a Vergine di u Virtu di u 21 settembre

Dapoi u tempu anticu, à a Natività di a Vergine Madonna, parechji riti è i rituali sò stati prisuti, perchè ellu si credi avè un grandi putere à quellu ghjornu è pò cambiassi radicali a so vita per u megliu.

Ritu di a gravidenza per a Natività di a Vergine di u Veru u 21 di sittemmiru

Perchè a mamma di Diu hè a mamma principale nantu à a terra, hè à a so da cercà aiutà da e donne chì ùn pò micca stà incinta. Hè cresce chì, se una donna hà cuncipita un ziteddu di quellu ghjornu, sarà sanu è felice. Per fà un rituali per a Natività di a Vèrgine, deve esse l'indipendentamente lavande u bagnu o lavate a vostra bagnu. Un altru hè di preparà una scupa da sole, una piccula cunchiglia, un calf preparatu da sette sfarenti campi di grass, una cinta di culore russu è a stessa cera. Hè necessariu di firmà nantu à a sunrise, dissolve i capelli è andate à u bagnu. I sirvuti è mircelli sò cuparti, è a lumera devini da una cannila preparata. In u bacinu pour u caldo è diluce cù l'acqua calenta à una temperatura cómoda. Undress, lavate cun acqua è mette nantu à una cammisa. Fighjate cumu si crede una candela, bisognu di pensà à a vostra vuluntà di cuncepisce un zitellu. Dopu quì stallate cù una perna in u bacinu cù u caldo, in l'altru - nantu à a scupa, è in mani tenu a cinta rossa. Per cumprà u ritu , dicemu queste parole:

"Cunnisciarà à mè stessu, partite di benedizzione da a mo casa nativa è andate in i vastoschi campi, alluntanate, à a strada cruciera, à u colline alto. In a muntagna queste ci hè una fraga aranosa, eterni sò guariscenza. I adurà i pasture è u fiumu per elli: curati d'erbe, eterna Mother Earth nascita, assicuratu caricia rossi, ligere forte è curativi assorbati! Sò vacanti cum'è un mandu arcusgi, una ghjallina solu, ma in ellu sò scuru. Fate mè, corsi curativi, forza per dà nascita, cumu chì a Matru Terra hà datu nascita è sì, hà risuscitatu. Quandu avete crescenu da a Terra Madre è fiore, perchè u mo figliolu nascite, cresce u più forte è fiore sottu u Sun Roja. A mo parolla hè forte, u mo mistieru! Cumu hà dettu, perchè sarà!

In u core di a cinta ind'è un corpu, dicendu:

"Sottu u filu, portanu l'ànima di u zitellu!" I noduli ùn disciughe micca, si trovanu tuttu, è u zitellu in me cresce, fate più forte è ùn esce micca. Verily! "

Cinta cu una maschera cum'è un talismanu prima di un cunceculu rimettivu.

A ceremonia pè a Natività di a Virgine u 21 settembre per u matrimoniu

Parechje sò i so figlioli di scuntrà à u so ànghjulu è si maritàvanu, è per esse stura più vicinu, hè pussibile cunchjene un rituali di stu grande festa. Per u so dutttamentu, sette rami chjudi di a carna di muntagna senza folli ùn deve esse divutu. Torna ghjudicate i vaghjime in un anellu aghjuntu i verni cù un fille rosu. Pone u circhiu à u centru di un grande è pianu chjapu, nantu à quale ùn ci vole micca di disegnu. Pruvate focu à i rami è dicenu ste parolle:

"A chjama à u focu, a ghjuvanella à a corona veloce".

Pone a foglia restante nantu à un pezzu di stufa bianca nìmila, è da trasfurmà à a strada. Hè cresce chì, se a zitella rializarà stu rituu correttu, ma ella casarà l'annu dopu à Pokrov.