I paesi più perikuli in u mondu

A vigiglia di l'annu novu è i vacanze di Natale, assai tende di prutege un pezzu di casa, affissendu i viaghjatini. U postu, in modu di regula, hè sceltu nantu à u prublema, e cundizioni climatichi è i miriare di ricerca. Qualchissia li piace à passà e vacanze più longu, stendu nantu à a spiaghja da u mare o di l'uceanu cù cunfacciati è entretendu sughjettu in i so mani, l'altri prefendu u restu attivu è u sport, u terzu vulsione di vedere i posti turistichi. In ricerca di una destinazione ottimali, i turisti, in regula, basanu in rivista in siti è fori specializzati, è ancu in i raccordji di i travagliati di l'agenzii di viaghju.

Avaliazione di i paesi più periculosi in u mondu

Ma, in preparazione pè i vacanze più longu, deve esse ricordati chì ancu di i fatturi supra, unu deve ancu pensà à a salvezza persunale, perchè parechji paesi chì participanu attivamenti i turisti sò sopravienti in stu rispettu è quì si pò esse imminiscenu seriu à a salute è ancu a vita. Per prutezzione di i citadini, publicazioni auturizati anu creatu è publicatu u puntuazione di i paesi più perikuluzi in u mondu per i turisti. L'analisi hè stata a realizazione nantu à una valutazione di a situazione criminugica è internazionale in 197 paesi di u mondu, è ancu di u benessivu di a pupulazione lucali è di i periculi naturali, trapping, curiusi di viaggiaturi. Per via di u risultatu, i paesi più perikuli di u mondu eranu:

  1. Haiti apre u top cinque paesi più perikuli per u turismu. Un bonu statu à e costi di u Mari Caribe, chì, à u stessu tempu, hè distruttu per rivolti enduli di a populazione miserata per a miseria. A lege ùn sò micca avè a forza propria, è ghjunta, assassini è segregazioni sò cumuni. I Nurmanni di l'Nazziunalhe sò pruvatu di stabilizzà a situazione, ma hè impussibili di sentu sicura solu.
  2. Culumbia - in prima glanza pò esse un paisu ideale per u turismu - chic beaches, sun scorching, beautiful women. U fattu chì u 80% di a rotazione di cocaine hè tutta a so radica in questa paese dazzles the picture. L'acupuncture ùn sò micca leghjalmenti scritte è per u suppliete di velenu à l'altri paesi di u mondu chì spessu usanu "messaggi invidenti", scorciete paceti di droga in l'equipaggiu di turisti insosicati.
  3. Sudafrica - hè chjamata "a capitale mundiale di a violenza". I paisaghji lucali chì anu impastatu in poveria, ùn si scantanu da saccu, l'assassinanti è altri mèti senza scrupulous of earnings faciuli. Inoltre, circa 10 miliuna di pirsuni in u paese sò VIH-pusitivi o avè u SIDA, chì, naturalmente, ùn hà micca un impattu positivu in u so benessivu suciale è a situazione in u paese.
  4. Sri Lanka - una di e più belli isuli in u mondu, un veru paradisu tropicalu. Ma a so magnificenza hè cunsultata da e guerre civile custanti di u muvimentu di liberazione contru u regnu di u guvernu. A minaccia diretta à u turismu, sti battaglie ùn representanu micca, in ogni modu, un risicu di stà in l'epicentru di u bout.
  5. U Brasil hè un paìsi attivamenti in vippu, culpisci in cuntrastu. Fù u splendore di e strade di i cità maiò, cum'è Rio de Janeiro è Sao Paulo, assai rapprisintanti di i strati più di a pupulazione sò pronti per qualcosa per un lucru simplici. I fenomeni cusì cum'è e robba armata è securzioni. I turisti Zazevavshegosya pò arrerianu in u carru è a forza à u cannelu di un pistola per sguassà di u bankomatu tutti i fondi dispunibuli nantu à i carti.

Sfortunatamente, questu hè micca a fine di a lista di i paesi più perikuli in u mondu. Sicondu altri fonti, i promettenu i primi 10 paesi più perikuli in u mondu:

  1. Somalia - notorii per i pirati, funziona nantu à a costa.
  2. Afganistanu - u Talibanu in pruspirità quì, a pupulazione civile hè sempri stata tombata per attacchi terroristi.
  3. L'Iraq - hè ancu suffrente di parechji attacchi terroristi di militanti d'Al Qaeda.
  4. U Congo, in u quali u cunflittu armatu, chì hà duratu da u 1998, ùn hà cessatu.
  5. Pakistani, scuzzulate per l'azzioni militari trà e truppe di guvernu è insurgenti.
  6. A Streba di Gaza suffrissi ancu di attacchi à l'aria, anchi si u cunflittu hè riminite in u 2009.
  7. Iemen - a situazione hè struitu per i risultati d'oliu di pezzi, cum'è per i gruppi militari militaristi.
  8. Zimbabwe - inflazione è corruzzione porta à cunflitti cuntenuti è esicuzzioni.
  9. L'Algerie, chì a so infrastruttura hè vulnerable à gruppi terroristi associati à Al-Qaeda.
  10. Nigeria, chì constantemente opera gangs criminali, amminstenu à a populazione lucali è pacìfichi.