Sura è ayah casting jinn

In a mitulugia àrabba, si dice chì in parallella cù e persone gin live, chì pò piglià un postu posittivu è negativu. Ùn sò percevevuli à una persona ordinaria, perchè poveranu facilmente subjugate u corpu sceltu. Grazie à surah e ayats da u Qur'anu santu, pudete sparghje di una persona in modu di pudè campà in modu nurmale. Dopu impurtanza in a guariscenza hè a fede, chì devi esse gudutu micca solu da a persona chì dirive u ritu, ma ancu malate.

Quandu si dice surahs è ayahs expelling jinn?

Perchè u ritu era successu, prima di a so cumpleta di a certa preparazione hè necessariu:

  1. Per principià, si deve esse eliminatu da u locu induve l'esiliu, tuttu in relazione à i peccati , sarà. I cipressioni è l'imaghjini di qualsiasi sughjetti vivienti anu bisognu chì sia sguassate o coperto cù un mantellu.
  2. Una persona cun un prublema deve almenu una idea di l'Islam. Sì stu tema ùn sia micca cunnisciutu da ellu, hè vale degnu di fà una certa lezioni introduttori. U pachintusu deve cunnisciutu a esencia di a fede, chì hè Alà, chì aiuta à a guarisione, ecc.
  3. I malati è u sanatoriu deve piglià u tarduat.
  4. Ayaty è surah in a magia pratica ùn si pò micca leghjite sola cun una donna, un parente hà devi esse quì.
  5. Hè ricumandemu chì a persona da quale anu ereditatu i genies hè robba in difficult to remove clothes. Toca una persona pò solu per una ghjocu.
  6. I participanti di u ritu anu micca bisognu d'ornamenti d'oru.

Surahs chì aiutanu à espulsione i geniu:

Al Ihlas

Cuminciare cù u nome di Alla - l'Unu Nimu. Hè u Compassionu, u Beneficente per tuttu in questa vita è u Cum'è misericurdio solu per i fratelli in quellu ghjornu.

1. Dite (O Muhammad!): "Hè Allà, u Diu unicu è u solu Creatore. E ùn ùn hà cumbanneru.

2. Allah nè bisognu nimu è nunda - tutti necessiteunu a so gràzia.

3. Ùn era micca natuvutu - ùn ha micca figlioli, ùn hè micca natu - ùn hè nè paese è mamma.

4. Ùn ci hè nimu ugualu o simili à ellu "

Falak

Cuminciare cù u nome di Alla - l'Unu Nimu. Ellu hè u più gracious, Dà i Benefiti à tuttu in questa Vita è in u Tarente solu à i fratelli in quella Light.

1. Dici: "Ricumenu à a prutezzione di u Signore, chì creò l'alba, chì vene dopu à a notte,

2 Da u male di quelli di i criaturi di Alà chì anu capace di u male, è di u malu di quale ellu chì hè putente nantu à elli pò prutezzione.

3. Da u malu di a notte, quandu a so bughjura sia piumente.

4. Da u male di quellu chì cerca di suminà discordia trà l'omi.

5. Da u malviziu di l'invidia, chì vole altre persone per perdè a so misericòrdia è a prusperità, è facenu i so sforzi per quessa.

An-Nas

"In u nome di Allah, most gracious, Most Merciful!

1. Speak (Muhammad): "(I) Piaghjate (per a prutezzione) à u Signore di e persone,

2. (k) A lu Re di l'Omi

3. (k) u Diu di l'omi,

4. da u male di u tempore di u vanishing (à a menzione di u nome d'Allah),

5. chì insignava (penseri malei) in u cunti di i persone

6. (Con l'aiutu di tentatori) da i numeri di jinn è di e persone.

Ayat, banishing u jinn - Al-Kursi

"Allah - ùn ci hè nè di deïtatatu solu ellu, eternamente vivante, eternamente prisenti. Ùn ci hè nimu u putere nantu à ellu, o dispiacenza o dormitu. Per ellu appartene quale hè in u celu, è chì hè nantu à a terra. Quale, senza so permissione, intercede davanti ad ellu [per qualsiasi]? Sò ciò chì era davanti à u pòpulu è ciò chì succede dopu ad elli. I so ghjente aprendu da a so cunniscenza solu ciò ch'ellu volse. Hè sughjettu à u celu è à a terra, Ùn hè micca u so capu per a prutezzione. Hè u Supreme, u Great. "

Ayaty è Surah da l'ochju ghjocu è a sorchezza

I musulmani sicuru chì cù l'aiutu di un libru sacru ponu prutezzione di una negatività straniera. Ci sò surahs solu se crede in i so azzioni. Lighjeni, pò micca solu seguitori di l'Islam, chì saldarà u programu negativu è pulizziari l'aura. Hè megliu di cumportamentu u rituali di notte, è quandu u sole parte di risurrezzione, a lettura debe esse firmata. U ghjornu bonu per leghje sur hè u Venneri. Ghjè in questu ghjornu chì vi pò esse liberatu di u negativu induvatu è dumandate u cumplimentu di u vostru cherished desire. In quantu à u numeru di repetizione, tutta di u desideriu tutale. Per fà disperse di a malatia è l'ochji perversu, avete bisognu di leghje certu surah.

Al-Fatiha (Revelazione) - u primu surah di u Quran:

"Cuminciare cù u nome di Alla - l'Unu Nimu. Hè u Compassionatu, Dà i benefizièghjani à tuttu in questa Isula, è i misericordia solu à i fratelli in Akhirat.

Praise be to Allah, the Lord of the worlds, per tuttu ciò chì hà datu à i so servitori (angeli, populi, jinns). Tutte glòria - à Alà, u Creador è Signore di u mondu. Hè Ar Rahman (Gracious à tutti in questa luci) è Ellu hè Ar-Raheem (piacevule solu à i crudi in quella luci).

Allah hè un Signore di u Giuddiu, ghjornu di Càlculu è Retribution. È nimu, solu ellu, hà u putere à più nant'à quellu ghjornu. Tutti i règule di Allah.

Per voi solu i realizamu u più altu puntu di cultu è chianciamu per aiutà.

Mantene in a via di a Verità (in u Caminu di l'Islam), bona è felicità.

Cunduce in u Caminu di i vostri paese di i servitori chì avete cedutu à crede in Vede è da quale avete dimustratu a vostra Sbrazza da dirighjanu nantu à u Caminu Straight (u modu di l'Islam) à longu u percorsu di quelli chì aghjunghjenu (in u Caminu di i prufeti è l'Angeli). Ma micca in a via di quelli chì punite, è chì sò straccati da a via di a verità è di a bona, diventendu da a fede in voi, senza amparà l'ubbidenza à voi.

Al-Ikhlas (Purification of the Faith) - 112 surah:

"Hè u Diu unicu, u Signore eternu. Ùn ha fattu a nascita è ùn hè micca nascita, è ùn ci hè nimu d'igualallu "

Al-Faliak (Amuri) - 113 surah:

"In u nome di Diu, u Compassionu, u misericurdiale" Dì: "Avete vintu à u Signore di l'alba da u male di ciò chì hà criatu, da u male di a bughjura, quandu vene, da i withe mali spouti à i nodi, da u malviziu envidiu, Quandu ellu ci hè ghjocu.

An-Nas (Matinata) hè l'ultimu, 114 suras in u Quran:

"(Cumincianu) cù u nome di Alla, a più piace, a più misericurdiosa! Speak (Muhammad): "(I) Riccu à u Signore di i persone (per a prutezzione), (à) u Rè di i persone, (à) u Diu di i persone, da u male di u tempore di u vanished (à a menzione di u nome d'Allah) (Cù l'aiutu di tempers) da a (nume) di jinn è di e persone ".

Certi volte chì indicanu chì per liberà di u malu è di l'ochju perchè pudete leghje un logu simplice simplice di ghjornu:

"Pattu per a prutezzione di e parolle perfetta di Alà da u male Shaitan, da ogni animali è di i venti, da l'ochju bè."