A sfida di spiriti in casa - ritimi

L'altru munnu hè un tema chì hà sempri interessatu persone. Dapoi l'antichità, i tentazioni sò stati stabiliti u cuntattu cù l'entizzioni per avè l'infurmazioni necessarii da elli. A cundizioni di i spiriti pò esse dovutu da parechji rituali, chì puderebbe simplificà u vostru maestru stessu.

Tempi Spiritu - Mite o Realità

A vita dopu a morte interessa parechje persone, cusì ci hè una quantità numerosa di versione, ciò chì succidevi dopu à u core ferma. Sè dumandate à i pspichi se pudete chjamà i spiriti, invece a risposta sò pusitivi, ma elli sustene chì questu ùn hè micca spettaculu è a conduzzione di rituali sò trattati respunsibbilmente. In u credenze di i parechji pòpuli, i spiriti occupanu una impurtante impurtanza. In a reta tarritoriu, pudete truvà una quantità numerosa di missaghji è ancu parechje chì cunfirmanu u cuntattu cù l'entizzioni d'altri urienti, ma i scentifichi neghjanu l'esistenza di spiriti.

Quale hè chjamatu da i spiriti?

Hè cresce chì i rituali nantu à a chjamata di l'spiritu pò esse masterizatu da ogni persona, se vulete. Hè necessariu di cumincià cù quarchi cosa simplici è solu dopu pratiche riescudite per entra in contacteu cù l'ànima di u pòpulu mortu. Per esse cusì spiritu, hè necessariu di cunducerà u rituali, devenienti à tutte e regule. In a maiò parte di i casi, in i primi iniziali, l'entezze più bassi cuntenenu in cuntattu, u scopu di quale hè inganne. Scupriteu chì tipu di spiriti pudete chjamà ogni ghjornu è a notte, vale a pena indicà chì l'ànima di famigliali famigliali sò cunnessi cù u travagliu, dunque hè megliu cumunicà cù parechji difetti.

Cumu pò esse chjamatu da u bon spiritu?

A lista di entezze chì ponu esse contactatu hè largu. Frà i più "interlucutori" accessibili i più semprici sò assai friddi, gnomes, sirene è cusì. A invucazione di un bon spìritu pò esse postu per cumprènnire u desiu o ricète risposte à parechji duminii. Hè pussibule cun i rituali per cumunicà cù e parenti è l'ànima di l'altri populi, per esempiu, da parechje famosi.

Chì pò esse chjamatu da i spiritu maligni?

E persone chì sanu è interessate in a magia negra fanu entizzioni friddi, per esempiu, dimònii diffirenti, angeli scuri, lyarvas è assai altri. U chjama di spiriti pirsichi si trova per parechje scopi, per esempiu, pò esse ligati à una persona per a so spotazione di a so vita, dumandate un putere màgicu supplementu, è sò spessu usati in rituali scritti à guidà l'ochji dolci è spoils.

Cumu riunioni à un ispìritu?

Ci hè parechji rituli, ma sò tutti unificati per un settore di règuli. Se interessate da cumu di evucco diversi spiriti, ricumandemu chì cunzidira li funziunalità seguenti:

  1. Avanzate à u rituali dopu à u portu, ma u megliu tempu hè di 12 ore à 4 am.
  2. Pudete cuntrole solu sessioni spirituali o in una sucità, u principale hè chì tutti i participanti credi in magia.
  3. L'elettricità ùn pò micca esse attivata, cusì hè megliu l'usu di a lumera, chì deve esse di cera.
  4. Hè ricumandemu per precorderà tutte e cose per esse chjaru è ùn anu micca alcunu significatu ambiguu.
  5. À u spiritu hè più faciule per entra à a casa, apre a finestra o a finestra.
  6. Pigliate a chjamata di u spiritu, piglià a vostra bracera è sopra à a cruci cristiana.
  7. Per scantèndusi dî entizi più bassi, hè cunsigliu chì a stanza si spaccatu cù incensu davanti à a sessione.

Cumu di summon un spiritu à un pianu spirituali?

U rituali più populari implica aduprendu u pianu di Uigi , ma ùn tutti ùn ponu truvà, perchè pudete fà. E persone chì evangelizanu assicura chì, cù l'aiutu di e sessi spirituali, anu sappiutu à ghjucà à diverse abitanti di l'altru munnu. Per crea una tabella improvised, pigliate un platinu è un cartulare di Whatman chì dà un cerculu è u so diametru devia esse 2-3 volte a dimensione di u bastimentu. À l'esternu di u circhiu, scrivite e carte di l'alfabetu in ogni modu è i numeri 0 a 9. Scrite a parolle "Farewell" è "No" da u fondu, è "Hello" è "Yes" in cima.

Ci hè una quantità di reguli cumu si puderà chjamà un ispìritu cù l'aiutu di un pianu spirituali:

  1. Quandu, in a bughjura, chjama i candele è si pusate davanti à u bordu. S'ellu parechji persone participanu à u rituali, invece quì tutti sò à pusà nantu à un cercolu. Pudete mette u tablero in u pavimentu per fà cunfurmate, ma avissi pututu pienu.
  2. U platinu hè càlata nantu à a chjama d'una cannila è pona in u centru di u circhiu dugatu. Hè impurtante di fà una marca preliminaru nantu à ellu, affissà una linea in ogni locu.
  3. A cundizioni di i spiriti cumincià à inizià cun u fattu chì tutti i participanti di u rituali avè toccu à i consigli di i dete di e mani di u platu. Dopu à questu, principià u chjamatu di u spiritu. U fattu chì hè vinutu, detará u muvimentu di u platu.
  4. Assicuratevi di saludarà à l'interlocutore inviscu, è devi fà facenu in risposta, trasfurmendu u platu à a parolla curretta. Solu dopu chì pudete aduprà a vostra dumanda. U platinu principià per trasfurmà, sguardu à i lettri, da quale u risponde à e dumande saranu. À a fine di u rituale aggettivu u spiritu.

Cumu evucà u spiritu nantu à i carti?

Unu di i modi più faciuli di chjamà un perfume implica l'usu di cartugrafie ordinale, ma ùn avianu micca avutu utilizzatu prima per u ghjocu. A cundizioni di spiriti in casa hè fatta cù a seguita struzzione:

  1. Settle in un locu friddu è lumera una candela appena. Circundendu un circhiu per a prutezione.
  2. Stir the cards, pensendu à u spiritu cù quale vulete cuntattu. Prima, dumandate s'ellu voli di parlà, è riceve una carta è u culore di u so vestitu, determinate a risposta: rossa - sì, è negra - no.
  3. Continuendu a pratica di i spiriti, metteci uni pochi di carta facci di davanti à voi è fate u dumande. Dopu ogni dumanda, accumpagna a carta è seguite a risposta: worms - sì, picca - no, panderei - forse alcuni - ùn sò micca.

Cumu riunioni à un ispìritu cun u mirror?

U ritu presentatu pò esse usatu per cumunicà cù u spiritu di un parintu fallecido, ma siddu si vulete, si pò adattà à l'altri entizi. Scrivite cusì per esse rimuzioni u spiritu, offre un rituali di u quale preparate una munita, un grande specchiu, chì u fate, una pate agulla è una candela di cera fighjini.

  1. Sola sola, pierce u to dete per sguassà sangue, è scrivite nantu à u specchiu tutte e lettere di l'alfabetu, è i paroli "sì" o "micca". Puderete rimpiazzà u sangue cun un marcatu, ma l'efficacia di u rituali hè ridutta.
  2. Chjama una cannila vicinu à ellu è piazzate una munita in u focu cun una ribibia. Pulsà cù u so dettu per quessa ùn caduta.
  3. Dìteli a trama è aspittà d'u spiritu per contactà è movendu a munita. Fate si u spiritu hè prestu per a cumunicazione è dopu avè ottinente avè principiu à dumandà dumande. Da e lettie chì a munita indicarà, serà pussibule aghjunghje i risposte.
  4. À a fine, dicenu l'adiu in u spiritu, dumandate ch'ellu deve e sopra a cannila. Turn the mirror upside-down and leave it for 10 hours.

Cumu riunioni à un ispìritu cù una cannila?

U ritu rittimu hè cunsideratu classicu è usa candele è una superficia riflettiva. Se vulete cuntattu cù un bon spiritu, uttene una candela bianca, è se cun una entità malviziu - una negra. Per u rituali, preparanu un catu d'acqua. Istruzione cumu simu l'evoca un ispìritu implica u passaghju di e seguenti fasi:

  1. Sitvi davanti à u specchiu, mette u cuntaininu di l'acqua davanti à voi, è prossimu pianu una candela. Hè impurtante chì u licitu hè riflettatu in u spaziu.
  2. Viu u focu per un pezzu in riflessione per rilassate. Duranti questu, ùn scurdate micca di u spiritu di quale avete pensatu à cuntattà. Dopu quì, fighjendu à u spaziu ispusatu, di a cumpagnia di trè volte.
  3. Fighjate in u spaziu, senza parolle bè è ùn spaccanu. Hè impurtante ùn micca di trasfurmà è di u tempu duverete puderà vede una imatge chì pò esse qualcosa. Vede u spiritu pò esse vistu da u cantu, perchè un'erazione diretta cumpararà a cumunicazione.
  4. Fai una pregunta è risposte sò ghjunti in forma di imaghjini, chì ùn pò micca ancu esse direttamente direttamente. A fine di u ritu, dispensa à u spiritu è ​​sopra a cannila.

Perchè ùn puderete chjamà un ispìritu?

Spessu, especialmente in i principianti, ci hè una pregunta similar è espertevuli assicura, chì stu state di l'affari bastamente normale. I ragiunarii di u fiasco pò esse parechje, per esempiu, più spessu u rituali nantu à a chjamata di u spiritu hè cummessu cù errore è micca accede à tutti i reguli. Parechje rializazioni per a fine d'interessu o divertimentu, è perchè ùn sia micca u risultatu dumandatu, perchè in magia, a grande impurtanza hè a crede chì l'spiriti sò reali.

Perchè ùn puderete vede à spiriti?

I Psychics è altre persone cù l'attitudini màgichi dì chì i rituali nantu à a chjamata d'essenzi sò perikardu, è ponu causà consetaggi ecciteghja. Cridendu un spiritu pusiticu pò purtà à prublemi di salute, disturbi in diverse vita è ancu morte. Per evitari micca, hè necessariu di observà a misura di salvezza:

  1. Per inizià i sessione spirituale hè necessariu cun una mente neta è senza sensazione straniera in a vostra testa. Hè impurtante di prima di vultà l'usu di l'alcohol è di l'droga.
  2. Hè necessariu appellu à u spiritu personalmente, ma prima di chì hè necessariu di dumandà a prutezzione di l' anghjulu di guardianu .
  3. Dopu à a chjamata di u perfume in casa, serà bisognu, avete bisognu di dumandà u permessu di cumunicà. Ùn avete bisognu di avè un impegnu di esse e cumunicà cun elli cun rispettu, perchè chistu pò riescivi a consecuenzi desegiale.
  4. Comu difesa, pudete sculaccià un circhiu in u pianu, utilizendu sal per questu.
  5. Spiegà, hè periculatu per chjamà spiritu, vale a pena indicà chì per a vostra propia salvezza à a fine di a sessione, bisognu à esercitu a gratitùni è adjudicate.