U rapero Tyga per i so devi di u carru, ma ùn hà stata nisuna longa senza un auto

Aieri vinni un incidente spéculateur cù u rapero Tyga - i so cumpagni cunfiscarru l'auto. Questu incidente hè stata attunente in un parking lotu vicinu à un supermeccheru induve u rapper è a so sposa Kylie Jenner abbandunò u Ferrari rossi brillanti è andò shopping.

I devenzi hè necessariu di pagà

Boyfriend Kylie hà una predilezione assai caru. Hè solu adurà auto esclusivi è carichi. E Tyga ùn solu l'hà cambiattamenti constantemente, ma ancu li piace à fà i rigali di Jenner per i manifestamenti significati, chì sò sempre automòti. Allura, quellu annu nantu à u anniversariu di Kylie, u rapperu prisintò a Ferrari, è questu era prisentatu da Maybach. Comu era giudiziu, Tyga ùn li cumprà micca, ma i purga nantu à u creditu. Cumercialisazione di a Califòrnia, se un prestitore anu pagatu pagamentu per almenu un mesi, u bancu pò assicurà u veiculu. Comu spiegatu da u bancu, cù quale u rapero hà travagliatu, ùn ùn pagà u prublema per 3 mesi, per quessa chì l'istituzione finanziaria hà pigliatu un passu radicali. Qualchid'omu riguardu à u fattu chì Tyga hè un pagaturu pocu affissante ùn sò micca statu ricevutu da u cantante, è ghjudicendu per quandu l'avvenimenti espansivi, ùn anu micca ellu.

Kylie ùn ùn abbandunà un amatori in u prublemu

Jenner di 19 anni hè stupidu per u so amatori. Ella manifisteghja dinò in a so pagina in Instagram, publiqüendu frangipanee di Tyga è furnisce cù missaghji amici à u cantante. Per ciò chì ùn hè tantu inghjettatu è preoccupatu di u carru cunfisatu, Kylie hà andatu à un passu noble. Ella presentò questa ora à a so amante una bianca Bentley Bentayga cruciveru per 230.000 USD. Questu momentu, cumu si deve esse cù a famiglia Kardashian-Jenner, hè stata captuera in a camera, è poi pubblicata in Internet. U video videmu cumu Kylie hà primatu di discussioni nantu à u carru, affissendu u salonu, è dunque rappresente pare è ralegra senza ammi emozioni, abbracciante è bracole l'amanti.

Leghje ancu

Tyga è Kylie hà decisu di marcà a compra d'un auto

Kylie ùn deveria micca di a famiglia Kardashian-Jenner si ùn avia micca dettu à i so fanali in a reta soia chì anu decisu di "lavare" l'acquista cù Tyga. À a sera, i ghjovani ghjùnsenu per un partitu in u Los Angeles à unu di i so amichi nantu à rigalu di u Tyga. A strada, scopra à a selezzione di vestiti, Kylie, restituita. Apareceu à l'eventu in un gruppu di brunzu, cunzistenti di un vestitone corta è una chaqueta da My Style Mode per solu $ 60.