Leonardo DiCaprio hà visitatu u Vaticanu

U nome di u famusu Americanu hè novu intesu da tutti. Questa settimana, l'attore Hollywoodi visitatu l'Italia in una reunione cù u papa. L'iniziatura di a visità era Leonardo stessu, chì vulia discutiri i prublemi di l'ecoluggia in u mondu cun Franciscu. L'attore principia a cunvegazioni in Italianu è presenta u pontificiu u libru-album di Hieronymus Bosch, a apertu nantu à a pagina cù u ritrattu "U Garden of Delights Terre" è paragunà u triptych cù i prublemi attuale in a Terra. Men discututu u clima è u scalzamentu globale, perchè tutti dui èranu assai preoccupati. Demu avemu chì l'annunziu hà iniziatu un documentu impurtante, in quale ellu chjama à apprezzà è purtà à a bellezza è "a salute" di a natura è di a mudernità.

DiCaprio è cura l'ambiente

Scupremu chì sta reunione ùn hè micca a prima volta chì un attore avance è discussione i prublemi globale di u pianeta. Dapoi u 1998, Leonardo hà una fundazione caritatevuli, d'induve annu trasmette un sensu considerablementi per u futuru di a Terra. L'indifferenza di DiCaprio ùn passà in casu: in u 22 di jinnaru in u foru in u Suvietti riceve u Crystal Award per u so cuntributu à a prutezzione di l'ambiente.

Leghje ancu

U 28 di frivaru, forsi, l'Amiricanu riceve altre figurine assai valiu in a so vita - l'appiccicatu "Oscar", l'actor hè nominatu per ellu cum'è un pioneeru bravura in u Survivalistu occidintali.