Capriccio visone di donna

A moda hè un mondu chì cambia cù una veloce di lumi, ma ci sò e cose chì u tempu hè impotente. Un esempiu vivitu di questu hè fur naturali, u valore di quale unepisci. L'ùnicu pruprietà in caleforte, in combinazione cù u magnificu brillo di lana è praticamenti pisu, ùn serebbe mai cessà d'inspirà disinfettori per creà opere d'arte maestri. Fur viscu, forsi, hè a più in dumanda di tutti i tipi di fur naturali. Una larga varietà di culori, caractères resistenti à a sfida è un spaziu prezzu abbastanti - questi sò e caratteristiche chì deduce i tocchi da donna di viscosa pè i capi di a tempesta d'oghje è invernu.

Aduprate cù stereotipii!

Sè una idea chì un caprettu di pelle pudese parechje in u vestitori, causa associu cù u casu di l'ànima, significa chì a nova industria di a moda ùn anu passatu. Ancu un ochji à a ritrattu da i catwalksi, induve i mudelli portanu i capelli di viscosa, sò sempre volte per aghjunghje u focu cù a vuluntà d'acquistà una cosa simili per a rinuvazioni di u so vestitariu. I capsi classici di u Kubanka avà cusutu assai lucali chì ùn sirvenu micca solu com'è fonti di calori in u invernu, ma cum'è un accentu brillanti di l'imaghjini chì attrae l'attenzione. Viscosa bianca "Kubanka", cù un mantellu tradiziunale è un bagnu di tutturallu nìvuru, tornerà una struttura rigulosa in una elegante. Per affucarià i culori scuri classici, caratteristiche di u vestitariu d'inguernu , puderete visu di visu in tonalità beige. A so palette hè tantu larga chì si stima in decenni. U benintestu di u pilu più caru, chì u culore di parechje chocolatere negra cun tintu di pallidu, pò esse chjamatu universale.

Oghje, fatti di pitzi sulliati di un animali di furia, sò un ordine di magnitude più caru di pezzi realizati da pezzi. À u stessu tempu, i so pruprietariu di prutezzione sana pò esse cunservatu quasi quasi. E capricci di u viscaghju di u focu li permettenu disinfettori per pruienta micca solu cù stili di capelli è babe. L'abilità di cunghjilla in un pruduttu diversi sfumature di u stessu culore o culori chì u cuntrastu cù l'altri, apre u larga pussibulità. Hè questi mudelli chì spessu saranu l'ughjettu di u desideriu di i ghjovani ghjovani chì tendenu à vede l'elegante è rinfriscà u vestitu chjappu cù i tendenzi dinici currusivi.