A meli hè bona è mala

A Meli ci hè quantu cum'è una apicultori, è per quessa pudemu cuncludi chì l'umanità ha stata pruduzzione per parechji dicini di millaie anni. È ùn solu ùn manghja, ma usa una varietà di malati in a terapia. I benefizii è i danni di a melaria sò discututi in stu articulu.

I prugetti di u melatu è i so prupitati medicinali

Per capisce stu tema, avemu bisognu di a cumuzzioni chimica di u pruduttu. Honey hè riccu di vitamini - C, E, K, A, grupp B, minerali - ferru, potasio , iodine, magnesiu, fosforu, calcium, sodium, zinc, è ancu acidamenti organici, proteini, grassi, carbuidrati, frutosa, frasche, etc. U nutrizione di un kilogramu di meli hè simile à u nutrimentu di 2.5 litri d'oliu di pisci. Un tali modu di un putere di energia stimulanti permette à usu questu pruduttu à i persone durante a riescura di operazione severu è di malatie, atleti, etc.

Chì ghjè l'usu di u meli:

  1. In u melu, ci hè tuttu chiddu una persona hà bisognu di alimenta è mantene a vita normale. Puderete rimpiazzà un pezzu cumu, è sopratuttu è utile per u colazione;
  2. U pruduttu di l'apicultura hè un antibioticu naturali cù boni pruposti bactericidali. Hè mata viruses è bacteria, per quessa hè indiscensu in u piriu di infezioni di influenza è ARVI cum'è prevenzione è trattamentu. À a so superficia, u moltu ùn hè mai furmatu, cum'è tutti i funghi in questu. Puderete ancu esse utilizatu per aliminerà l'alimentariu.
  3. L'usu di u meli di u corpu hè di migliurà u sistema digestivu. Hè pruteghja i mura di u stomacu di l'effetti di l'acidità è aiuta per a luttà contr'à l'ulcera è a gastritis.
  4. A meli hè cunsideratu un bonu antioxidante, capaci di prutezzione di u corpu da l'effetti dannuzii di i radicali liberi è per riduce u risicu di cancer.
  5. Stu productu di apicultura si hè un esigenza in forza generale nantu à u corpu, aumentendu a pruteunzione immune.
  6. Affecca afectivamente u sistema riproduttivu, aumentendu a fertilità.

Beneficu è dannu di l'apiculi d'abi

Ma in order to maximize i benefizièvuli, bisognu à sapè cumu utilizà appuntu cose. U fattu hè chì sottu a influenzà di e altitudine temperature, a maiò parte di i composti valori sò distrutte. Perchè stu pruduttu di l'apicultura si cunsumalli à manghjà in a so forma pura, lavata cun acqua cale è tè, è pudete ancu aghjunghje à u lume frescu è altri prudutti. In più di i beneficii, u melanu pò ancu causà male à u corpu. Prima di tutti, avissi a nutari una alergia possibbili, sviluppendu in u polu di fiore. Hè per quessa chì u meli ùn hè micca cunsigliatu per dà à i zitelli, è quand'elli decide di pruduce elli à stu novu pruduttu per elli, accumèncianu cù dui dosi.

Inoltre, cum'è l'annunziatu, questu pruduttu hè assai caluricu, cusì cù un usu eccessivu pò aumentà u risicu di a diabetes è l'obesità. E posa un periculu per u denti, cusì cunte di sperimenti chì lavoriscenu a bocca dopu à manghjà. Ùn hè micca bisognu di nutà u danu chì a cose falsificata pò purtà à u corpu. Cusì, vi vò cumprà stu pruduttu di i fabrizii fiduciivi, è per prupone u verità pudete pruvà. Un bellu bonità di qualità si disulve in acqua senza sedimentu, acqua torbigata.

A presenza di chista "vi cuncerta" di l'àcitu acìticu chì, quandu s'hè riaccumpagnatu cù u residu chì resta in u fondu dopu chì dissolvi u pruduttu apicultura, chiaru. Cù l'aiutu di iodu, puderete definisce a prisenza di fècula in u melu - hà cambiatu u so culore à u blu. Un pruduttu di qualità hè u listessu olore è una cunsistenza viscuosa homogeneia.