Alimentarii chì creanu u grassu

Fighjemu à u prucessu di pèrdita pisu. U metudu scelta di pèrdita di pesu, cum'è sapete, hè cunsistenti di una dieta equilibrada è esercitivu. In questu casu, a carica fìsica hè rispunsevule, prima di tuttu, per a furmazione di una bella figura, chì hè, u sviluppu di i musculi, è una dieta equilibrada cuntribuisce à a rimorca di tutte "spingi" da u corpu, stabilimentu di funzioni metabolichi, questu - è hè rispunsabili di a perdita di pisu stessu. Hè per quessa ch'ella hè dettu à esse di stu metudu cumplessu ùn hè micca perde u pesu, ma a furmazione di un corpu bonu è di bona salute, perchè a maiò parte di a perdita di pisu hè a più rispunzabiliata di nutrimentu.

Cusì, per piglià a vostra viaghju per un corpu bonu, hà amparatu più nantu à quellu chìmicchera chì creanu grassu.

Chì pruvata a perdita di pesu?

Prods chì bruten u grassu sò cumminati trà elli in a presenza di sustanzi chì accelleranu u metabolismu. In u risultatu, dopu à u cunsumu di sti prudutti, u metabolismu hè acceleratu, certi enziemi sò liberati chì ponu scumpressate i grassi è i proteini, bassu u nivellu di zuccaru sangu. Se u metabolismu hè abbastanza fastidiu è avemu principiatu a ghjocu di sport, allura a perdita di l'energia serà più altu ch'è u so ingesimu, è questu hè chjamatu u prucessu di perdita di pesu. Dopu tuttu, per pudè ricumenà e riservazioni energetichi, u corpu hà da cumincià à scumpressà i diposti in grassi. Avà verificate ciò chì i prudutti corsi altri caldu.

  1. Tè verde . Circà e so prestazioni sò digià statu dichjaratu è retardate, ma dinò novu: u tè verde cuntene a cafeina è l'antioxidanti, chì migliurà u metabolismu è sguassà trisini da u corpu. Pudete bè cun bè di tazze di tè verde dopu à un manghjatu per a digestioni.
  2. Roots. Ùn vi scantatu, ùn deveranu micca manghjatu. Ginger, picurara è dandelion ùn sò micca solu prudutti chì aiutanu à corrente grassu, i salotti di i so radichi pò eliminà l'appetite. Allura, dopu avè un beato chjucu prima di un manghjà, vi puderà manghjà menu.
  3. Basgi, in particulari i frambuli. A mezza vittura di raspberries, manghjatu prima di manghjà, saturerà cù l'enzimi di frutta chì sò direttamente responsabile di u prucessu di digeriu di grassu.
  4. L'acitu di sidru. Pudete purse u vostru corpu per cunsumu una cullizzioni di uvizziu diluitu in l'acqua. Grazie à l'acitu di sidru di u mazzulu, u craving for dulce diminisce, i carbuidrati è u metabolismu grassu hè accilatu, l'appetite disminune è l'intestinali sò rimbionati.
  5. Papaya. Questu fruttu d'altri alimenti ci si riferisce à i bè i calori chì creanu u grassu à u cuntenutu di enzimi specifichi. Ci hè una papaia necessariu durante a manica, o direttamente prima o dopu un manghjà, postu chì i so enzimi sò attivu in i primi 2 ore dopu u cunsumu.
  6. Spices. U pappaghju rossu, cinnamonu, cumin, u ziferanu tutti issi spezii accelerenule i prucessi metabolichi, è pò cuntribuiscenu à a creme di 300 kcal per a lunch.
  7. Pompelmo. Naringin, l'inositolu è u licopatu sò questi sustanzi chì facianu pompelmo un godsend per quellu chì perddi pisu. Accuranu u metabolismu, impediscenu l'assicuranza di grassu, attivate a digestione è a securione di a bile.
  8. I prodotti letti. U fattu beni cunnisciutu ch'è senza calcium, u prucessu di grassu ardiatu ùn passa micca. U Calcium prumove a sintesi di l'hormone calcitriol, chì cumanda tutti i cellulare per pudrirà o grassu. Per quessa, hè cunsigliu cum'è cunsumu quantu l'aghjunti di u acidu lattice cun un cuntenutu grassu.
  9. U Cabbage. Questa vegetale banale per i nostri ochji aghjunghjenu l'acidu tartanicu, chì impedisce a cunversione di carbohidratati in grassu. Un cuntenutu di fibra ottene activate u prucessu di a digestioni.
  10. Pepiniere . Conti un minimu di calori è un massimu di zucchero. In u zùcchulu cuntene assai vitamini è elementi traccia chì aiutanu à perdimentu di pesu, ma più importantu, u so cunsumu sempre saturà u corpu cù pocu lìquidu.

E mai più prudutti chì creanu u grassu, truverete in a nostra tabella.

Ùn limitate micca à l'alimentazione, megliu fà di l'alimentu l'aliatu primu in u prucessu di perdita pisu!