Purgazione intermenstruali

Molti donne anu fattu un prublema cumu spotting chì si trova in u periodu micca menstruali.

Di solitu, quessi rimuli ùn sò micca patologichi in natura, soprattuttu s'ellu sò insignificanti in volumu. Abbundante, l'hemorrhale senza prufessiunale pò esse un sintomu di anormalità in u travagliu di l'omi reproduttori femminili.

Causes di i sangramenti intermenstruali

Sementi in u mità di u ciclu pò esse per e seguenti motivi:

Piena intermestruali di usu contraceptivu

Sementi, chì succedenu per questa raghjone, spessu occuru. In l'urdinamentu per l'usu di contraceptivi orali, ci hè sempre una indicazione chì i purgà si pò accade durante u principiu è dopu a terminazione di u so usu, chì ùn sò micca a menstruazione.

Per esempiu, u sguardu intru menstruali vene quandu si adopra u cuncepimentu endemicu Jess. À u listessu tempu, si tratanu à l'effetti indiscutibili assai di questa droga.

Intrudughju interméndu intruduce cù u Regulu è altre drogheru simili. In questu casu, l'istruzzioni per quessa cuntene una indiciaria chì quandu u sangramentu intemstruale si trova, hè necessariu di cuntinuà piglià a droga, cum'è a maiò parte di spiegazione chì l'heurege spontaniamente tene dopu à 2-3 mesi in 2-3 mesi.

Sì, à piglià contraceptivi, l'hemorreste intermenstruali ùn si ne scurdate o ùn sia di ripetiri, a donna deve esse studiata currettamente per sapè da e so cause.