Quantità quessa a temperatura di ARVI?

A menzione, per avè una malatia respiratorja, a ghjente ùn hà micca ghjallindu per andà à u duttore, perchè pudete cumprà un medicazione efficace à a drugstore è acquistà trattamentu in casa. Ma in questi casi, hè impurtante cunnosce i simpaticichi tipichi di a malatia per ùn avè micca cunfundà micca cù qualsiasi altru. Per esempiu, devereti guardà quantu a mantinenza di a temperatura di l'ARVI, quale hè u so valore, sete e lezioni di e mucosa di u vinu respiratorju.

Quante ghjorni è quale hè a temperatura per ARVI?

U periodu di l'incubazioni di una malatia virali ùn hè più di 5 ghjorni, è in questu tempu una persona pò esse sentenu cumpletu di manera normalizada finu à chì e cungule patologichi anu infurmatu in u sangue è causatu l'emborgamentu. Cù u sviluppu di a malatia, ripruduce a basa di u bacteriu, cum'è regula, in i sinuschi maxilari, pulmoni, bocca è bronchi. Questu hè accumpagnatu da una malatia di grigia, una sensa incantata in u nasu, una dolcezza di ucechju. À tempu di u tempu, manifestazioni clinichi di embaliarmenti cù u virus, una di quale hè un crescitu di a temperatura di corpore, sò aghjustati.

Ci si deve esse cumpresi chì a febbra o a frebba hè un regnu naturali di a reazzioni di l'immune in i celi straneri in u sangue. A maiò parte di i virus è di i battìri mouru in altitudine temperature, perchè u corpu perde sia pruteghja da a diffusion di infezzjoni.

U sindromu di Poisonazione si trova in u ghjornu 2-3 dopu l'iniziu di a malatia. U calore pò alcuni valori abbastanti altri (finu à 39 gradi), ma u prucessu d'attivazione di l'immunità sottocetti hè curtu. Cù trattu adattatu è adoprue e timeli, a temperatura cambia dopu 1-2 ghjorni, alcuni valuri normali. Hè nutate chì eliminà a frebba cù i numeri in u termometru à u 38.5 ùn hè micca indispensabile, per avè permessu di u corpu per luttà l'infuzzione per ella stessu.

Durante a furmazione terapia cù ARVI, a temperatura moderne, finu à 37 gradi. Questu hè dovutu à u fattu chì u sangue di u paci hè satuatu cù anticorgii chì ùn permettenu micca l'emergenza è u prugressu di i prucessi infjammatori.

Dopu à ARI, ci hè una fede di qualità baixa 37

Casu di cumpetite cù a gripe sò frequenti. Hè carattarizati da a presenza di sintomi di malatia respiratrice aguda (bronchitis, otitis media, pneumonia, sinus frontal , sinusitis) è a presentazione constante di temperatura corta levemente elevata: 37-37.2.

Siculi signos, cumunitendi cun un povimu statu di salute di u paci, è ancu di un incrementu in i nodi , pò signalà u sviluppu di effetti severi di a salute o a recurrenza di i malatii crònii di u respiratorju superiore.

Se a temperatura subfebrile ùn hà micca diminuente à una settimana dopu à ricuperazione, hè necessariu di cunsultà cù a terapeuta senza manca, per fà studi di raffi di ragiuni è per dà a sangue per u teste di laboratori.

Febbrae ripetuta in ARVI

Un'altra situazione micca minima periculosa hè a re-infezzjoni da u virus. Puderia o da i membri di a famiglia (vicini) per un appartamentu, una stanza), chì diventenu carriers di ARVI à a cura di un paciente, o per via d'autunumissione per u non cumplimentu di i hygiene è a disinfetazione di l'aria in quartieri viventi.

A ripetuta ripetuta in a temperatura di corpuscule à i valori elevati ponu suggerisce chì u corpu hà tornu prucessi inflamatorii, è a rapidità di rapidità di u virus in u sangue. U prublema hè custituitu à a pussibilità di l'emergenza di resistenza di virus è di bacteria à trattamentu cunzignatu previamente, è i medicazione sò stallati di fà esse attu, per quessa u regimen terapicuu duverà esse cambiatu.