Puerto Villamil

Portu Villamil hè un picculu portu pocu, u centru di u cantone di Isabela in a provincia di Galápagos. U nomu hè datu in onore di José de Villamil, unu di i cumbattenti per l'indipendenza di l'Equadoru. A pupulazione hè di circa 2000 persone. Portu Villamil hè u settore settore più grande di e Galápagos è l'unicu solu à l' isula di Isabela . Portu Villamil Harbour hè un puntu viaghjatu populari per iate privati ​​sottumessi à l'Isule Marchesi.

Storia

Equadori anneportatu a Galapagossa in u 1832. À u centru vinti anni, l'isuli anu utilizatu com'è prisitu cunviziatu d'esiliu. I primi residenti permanenti di u settidu di Portu Villamil foru l'esercitu, cunnisciutu di un tentativu intruppu in u Ecuador . U travagliu nantu à i prudutti di zuccherinu è cafè era insuportabile, spessu ci parevanu insurgenzi trà e prigiuneri. Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, una culunia per i criminali hè stata custruita 5 km da u paese è si sò stati obligati d'erigge un muro di petra, chì nimu chjamatu "Wall of Lears", à nimu. Duranti a so custruzzione, parechji milla persone morse. In u 1958, priggiuneri disprizzati suscitonu un insurgenza è anu uccisu ogni tutela. A culunia era chjusa.

A voir à Puerto Villamil?

Mentri in Portu Villamil, assicuratevi di visità a chjesa cattolica lucale. Un edifici pocu di pietra bianca hè sempre apartu à i visitatori. Dintra a chjesa hè una dicurazioni cù vitrulleria vitra, cù i riligiosi chì facenu di tortuglini, d'occhji è di iguanas mari. Comu in qualsiasi altre isula in l'archipelago, famose rapprisentanti di a fauna lucali sò in ogni locu: nantu à i mirà, mura di casi e, sicuru, à i strati. In a vicinanza di a cità ci sò trè posti interessanti: u Mur de Tears, u viticulu di i taringuli (a populazione sanu di 330 individu) è u lavu cù boni fiammingi bianchi. In ghjiru à u paesi Ci hè parechje chjassi di sendeirmi, è quandu pudete cammellu o assicurà una bicicletta, admirate i paisaghji di pappagalli è i tene di lava.

Dopu avè un passaghju à u vulcano di Sierra Negra , u cràter de quale hè unu di i più grandi di u mondu - 10 km di diàmitru. L'acqua chì cammina à l'isula di Las Tintorera sò populari, una riserva naturali unica cù pinguini è iguanas. L'isula hè cutucatu da i canali, induve pudete vede un caprettu martellinu.

Stu paese ùn hè micca un locu di cunferenza, ùn hà micca pussutu bè ricuperazione è ristorante. Per quelli chì sò pianificheghjani passà parechji ghjorni in Portu Vallamil, per vedà i turisori è diventanu a spiaghja, sò parechji picculi stati, per esempiu, La Casa de Marita Boutique 3 *, Hotel Red Mangrove Isabela Lodge 3 *. Ghjè andatu à l'isula chì deve di piglià dinò, postu chì ùn ci hè micca cajuteri, è i carti ùn sò casi mai accettati.

Cumu ghjunghje?

Pudete ricevutu à Portu Villamil in dui maneri: in barca o in avianu da l'airline di Emetebe. I battelli di batte da Puerto Ayora à Portu Villamil si sò realizati ogni ghjornu, u costu di tali viaghju hè di circa $ 30, a durazione hè di 2 ore. L'altru opzione hè di utilizà i servizii di l'airline Emetebe. Un tali viaghju costarà circa $ 260 (dui maneri). L'Aiaccia di Portu Villamil hè situatu à qualchi kilometri da u paesi.