Ciliegia "Zhukovskaya"

In l'Institutu di Ricerca di Genetica e Selection Michurin, vanu assai varietà di cilieghi. Unu di elli hè a varietà cheri "Zhukovskaya". Hè familiar à l'abitanti di a zona cintrali di Russia, a Central Chernozem, Centrale, Mediu è Bairro Volga. Questa varietà era raghjunata longa, volta in u 1947 è hè sempre popular, grazia à qualità gustativi. L'autore di a variità era S.V. Zhukov è E.N. Kharitonov.

Description of cherry "Zhukovskaya"

Cumu parechji arbureti chì eranu raghje in u principiu è u mezzu di u seculu passatu, Cherry "Zhukovskaya" hà una corona abbastanza sprawling, ma micca troppu grossu. L'arbre hè forte è riceve à una altura di 3-4 metri. I currenti di questu cherry hannu un tonalità rossu rossu, cù incetezzioni petite di culore giallu.

U falcatu da a varietà Zhukovsky sò cagavanu in u core, cun un ardforu sfarente incisione uriginale. Petioles sò longi, pocu grossu è micca pubescente. U più preziosa di a cirasa hè u so fruttu. In "Zhukovskaya" sò solu festa per - u pesu minimu di una baia hè 4 grammi, è u massimu - 7 grammi. Questu hè un indicatore assai bonu per u fruttu di u fruttu, è una cicera pò esse paragunata cù u fruttu di una grande dolcezza dolce.

Sapori importantu è qualità nutrizionale di cirasa "Zhukovskaya". À u sistema di qualità di cinque puntu, hà avutu u puntuatu più altu per u so gustu dolce è agrìbile è polpa di borgu scuro, da quale u zuccu di un tentu richtu hè acquistatu. Da questu cherry avete un acqui fragranti è boni cumposti per l'inguernu, è se fate u fugliale, i rigali d'istati pò esse gudutu in l'inguernu.

Blossom "Zhukovskaya" à a mità di maghju è in u giugnu pò pudè riapparate una verge generosa, chì fermu sustene in u pecci è ùn hè micca sensitivatu à cascarà. Fructifying this sort of cherry in u quartu anni dopu atterraggio.

A vita di questu arburu hè di 20 anni, dopu a quale si cede u fruttu di u fruttu è sparisce. U piccu di fruttu cascate nantu à u 15 anni di a vita di a ciliegia. Da un arbre di questa età, sò racolti da 12 à 30 kg di frutti.

Pulitici di cherry "Zhukovskaya" ùn sò micca dumandati, perchè stu tipu hè autocliviculate. L'arbre hè resistente à i prublemi di pedra cum'è cocconyose è à u puntitu, à u cuntrariu di u populu Vladimirovka è Lyubskaya, chì anu qualità gustativi simili. I distavances di sta varietale cuntenente includenu un grande bone in u fetu è pocu rusticu di l'invernu assai di i riti - qualchidunu di stati foglie in u frostu di primavera.